Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er veldig i tvil om jeg tør, har ganske fyldige lepper, men jeg er ikke fornøyd med overleppa. Vil ha den litt mer rund (hjerteformet) men vil restylane hjelpe på det? Er så redd for å se ut som ei oppblåst and 😂   Anonymous poster hash: 5f194...2ea
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Jeg er veldig i tvil om jeg tør, har ganske fyldige lepper, men jeg er ikke fornøyd med overleppa. Vil ha den litt mer rund (hjerteformet) men vil restylane hjelpe på det? Er så redd for å se ut som ei oppblåst and   Anonymous poster hash: 5f194...2ea Mitt tips er å gå til en som har god omtale og ikke nødvendigvis den billigste (men dog heller ikke den dyreste). Forklar så nøye du kan hva du er ute etter og ta med et bilde som kan illustrere (må være noe som er gjennomførbart da). Du kommer muligens til å ha litt mer ducklips enn du håpet på til å begynne med, men husk at i tillegg til filleren så hovner du også opp. Det gir seg etter noen dager!  Anonymous poster hash: e9572...ccf
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Det ser bare så utrolig teit ut!!
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har tatt teosyal, det er INGEN som har sett noe nettopp fordi det skal se naturlig ut. Mine lepper skumpet inn dag for dag følte jeg, alderdommen tok mye av fylden. Nå er det som før, fine og naturlige  Anonymous poster hash: efddd...d64
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Jeg er faktisk oppriktig overrasket over at de ikke ser hvor stygt det er, de som bruker dette.  Det er vel kanskje sånn at det som er vellykket ikke vises, men det wr ihvertfall utrolig mange som går rundt med duckface og syns de ser fortreffelig ut. Da lurer jeg på om de ikke har speil?  Anonymous poster hash: 798fc...ec8
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Jeg tror du ville vært overrasket over hvor mange som har det uten at det "syns" Er enig i at det finnes mange stygge duckface der ute! Men jeg vet om mange som har kun litt i leppene for å jevne ut og balansere. Og det er veldig fint! Men det er viktig til å gå til noen som vet hva de holder på med og som har riktig teknikk! Beste teknikken er å gå inn fra siden av leppen med myk nål og fylle på fra midten mens man trekker nålen gradvis ut. Ikke stikke rett i leppene punktvis.  Anonymous poster hash: 51f8e...fc2
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Da skal jeg bestille time 🤗 Får ta minste dosen i første omgang i håp om det hjelper litt på 🤗 hi  Anonymous poster hash: 5f194...2ea
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Bare bestill deg. Prøv først med 0.5 og se hvordan det blir :)Har selv 1 ml i leppene og ingen kan se at jeg har det og har ei heller ducklips. Er bare uvitne som mener dette og de skulle bli overrasket over hvor mange hvermansen i gata som gjør dette!! Er ikke bare pornomodeller eller mindre smarte bloggere serru Anonymous poster hash: 5b0e6...f89
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016  Bare bestill deg. Prøv først med 0.5 og se hvordan det blir :)Har selv 1 ml i leppene og ingen kan se at jeg har det og har ei heller ducklips. Er bare uvitne som mener dette og de skulle bli overrasket over hvor mange hvermansen i gata som gjør dette!! Er ikke bare pornomodeller eller mindre smarte bloggere serru  Anonymous poster hash: 5b0e6...f89 Nei, men det er sikkert også mange med nebb som går rundt og tror de ser helt bedårende urørte ut også. Selvbedrag kalles det😀  Anonymous poster hash: 98227...4cd
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Nei, men det er sikkert også mange med nebb som går rundt og tror de ser helt bedårende urørte ut også. Selvbedrag kalles det  Anonymous poster hash: 98227...4cd Ja jøss, er mange av de også De jeg kjenner er voksne damer som sliter med smale lepper og som ikke har intensjoner om å bli med i en pornofilm.  Anonymous poster hash: 5b0e6...f89
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #11 Skrevet 28. juli 2016 Tror altfor mange går rundt med litt trutelepper og innbiller seg at ingen ser det altså... Ser såååå naturlig ut... Det gjør stort sett ikke det. Får spader av å entre klesbutikker, minst ett par unge ansatte med andelepper og lange blafrende falske vipper, enten grusomme påsatt hjemme eller over the topp påsatt punktvipper. Fatter ikke de ikke ser det selv. Altså khardasians jentene ser ikke naturlige ut med det heller ( sikkert de som er idolene ) , ei heller ser de bra ut. Altså menn som tar med jenter på ons må jo bli skremt av og til dagen etter når vipper, hår , brunkrem og push up en er av hehe  Anonymous poster hash: c94d2...505
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #12 Skrevet 28. juli 2016 Enig! Det ser så utrolig tåpelig ut! At noen vil deformere leppene sine på den måten er for meg en gåte.  Anonymous poster hash: 5ccb8...d7d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #13 Skrevet 28. juli 2016 Vurderer det selv også her også. For å fjerne "røykerynker" rundt munnen og få den symmetrisk. Blitt mer og mer usymmetrisk med årene. At "småfeil" kan ha sin sjarm er jeg enig i, men ser at på bilder de seneste årene så ser jeg faktisk delvis lam ut på den ene siden fordi munnen er skjev. Det er som overleppen (Spesielt) har krympet mer inn på den ene side enn den andre. Ikke like ujevnt på underleppen,- men sammen med forskjellen på overleppen blir resultatet "lam" i ansiktet.  Mulig alternativ er å tatovere "usynlig" lipliner for å lage en jevn kant,- siden de stort sett er ok fyldige. Dessuten har jeg pigmentforandringer som gir meg "oppstykket" mørkebrun lipliner rundt munnen (plages generelt med pigmentflekker) som kanskje hadde blitt mindre synlig med denne metoden.  Men er også veldig i tvil pga "duckface"-faren.... Det er jo disse man ser.... Ang tatoveringer så er jeg så redd at fargen skal bli feil,- for det skal jo ikke SYNES,- bare jukse til kanten.... Sukk. Forfengelighetens kvaler....   Anonymous poster hash: b1625...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå