Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Noen som har det? Erfaringer? Anonymous poster hash: 618c3...be4
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Nei, har ikke det, men har barn med en norsk drittsekk og det er sikkert like ille om den muslimske mannen er en drittsekk. Anonymous poster hash: bb71a...0c0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #3 Skrevet 28. juli 2016 Jeg har barn med en muslimsk mann. Vet ikke hvilke erfaringer du vil jeg skal komme med så skriver no bare dette jeg. Han kom til Norge alene som 15åring. Gikk 2 år på skole for å lære norsk, gikk så på vgs i 2 år og 2 år som lærling før han fikk fast jobb som 22 åring. Har jobbet siden han fikk arbeidstillatelse, har tatt alle mulige dritt jobber og jobbet for luselønn før han var ferdig utdannet. Vi har tre barn sammen, han spiser ikke svin. Jeg og barna spise svin. Han drikker alkohol, men etter vi har fått barn er det veldig sjeldent. Tar seg gjerne en øl eller to på julaften, jepp han feirer jul sammen med oss. Han er en perfekt far og mann. Han stiller opp for venner, naboer og familie. Han lager middag 80% av gangene, det er som oftest han som støvsuger og vasker gulv. Jeg tar meg av klesvasken, han er ikke så flink til å separere fargene så hvit blir ofte rosa😂 Han er trener på mellomste sitt lag, han elsker å være ute i naturen så vi går ofte på lange turer i helgene. Han er A menneske så det er han som har stått opp med barna når de var små. Han byttet bleier, lagde mat og matet barna, gikk tur med de, var hjemme i permisjon. Han har aldri slått, sagt stygge ting eller skreket til meg eller ungene. Vi reiser til syden og jeg går i bikini og han har aldri sagt noe på det, har kontakt med mannlige venner uten at det gjør noe. Han har mange muslimske venner fra mange forskjellige land og alle er omtrent som min mann. Noe mer du vil vite? Anonymous poster hash: 3d6a3...091
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #4 Skrevet 28. juli 2016 Min eks var en fantastisk mann til vi ble gift. Da skulle han kontrollere alt jeg gjorde, hva jeg hadde på.meg, hvem jeg kunne være venn med. Barna også. Grusom kultur. Anonymous poster hash: 12f49...8a9
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #5 Skrevet 28. juli 2016 Min eks var en fantastisk mann til vi ble gift. Da skulle han kontrollere alt jeg gjorde, hva jeg hadde på.meg, hvem jeg kunne være venn med. Barna også. Grusom kultur. Anonymous poster hash: 12f49...8a9 Sånn var min eks også, bare at han var Norsk. Er sammen en muslim nå og aldri hatt det bedre. Jeg kan gå i alt jeg vil utenom hijab. Han tar seg en øl. Feirer jul han og, spiser ribbe med oss. Aldri merket at han er muslim. Kom hit som 30 åring, nå 53. Anonymous poster hash: 3994e...ea5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Grunnen til at jeg spør er at jeg har møtt en fantastisk mann, som er muslim. Jeg har hørt (som så mange andre) skrekkhistorier rundt det å få barn med muslimer og at de da endrer seg til å bli kontrollerende og manipulerende. Godt å høre at folk har positive erfaringer også. Han spiser ikke svin, og drikker også alkohol, men vet ikke hvordan det vil bli når vi evt blir en familie. Derfor jeg tenkte å høre om noen har opplevd noe i forhold til dette. HI Anonymous poster hash: 618c3...be4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #7 Skrevet 28. juli 2016 Tenker at det er veldig individuelt . Tror nok også at kultur spiller større rolle en religion Anonymous poster hash: 046ea...ff0
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #8 Skrevet 28. juli 2016 Et tips er å se hvordan de andre kvinnene i familien, mor og søstre, lever. Min datter er sammen med en kurder som har bodd i Sverige siden han var 8 år. Det går mor med hijab, men er skilt fra guttens far og to søstre lever helt fritt etter vestlig standard. De bruker ikke hijab, tar høyere utdannelse og jobber. De er heller ikke gift enda de er godt oppi tyveårene. Eneste vi merker at han er fra en annen religion er at han ikke spiser svin. Nå er ikke de gift enda, men han har opplevd både hennes russetid og venninneturer til div storbyer med det det fører med seg av festing osv. Jeg tror det er viktig å tenke på at man hører lite om solskinnshistoriene fordi de rett og slett er lite spennende og mest vanlige. Men jeg hadde nok vært litt ekstra oppmerksom på tegn til sjalusi og vilje til å ha kontroll om jeg kom sammen med en fra en annen religion og kultur. Anonymous poster hash: cab18...564
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #9 Skrevet 28. juli 2016 Et tips er å se hvordan de andre kvinnene i familien, mor og søstre, lever. Min datter er sammen med en kurder som har bodd i Sverige siden han var 8 år. Det går mor med hijab, men er skilt fra guttens far og to søstre lever helt fritt etter vestlig standard. De bruker ikke hijab, tar høyere utdannelse og jobber. De er heller ikke gift enda de er godt oppi tyveårene. Eneste vi merker at han er fra en annen religion er at han ikke spiser svin. Nå er ikke de gift enda, men han har opplevd både hennes russetid og venninneturer til div storbyer med det det fører med seg av festing osv. Jeg tror det er viktig å tenke på at man hører lite om solskinnshistoriene fordi de rett og slett er lite spennende og mest vanlige. Men jeg hadde nok vært litt ekstra oppmerksom på tegn til sjalusi og vilje til å ha kontroll om jeg kom sammen med en fra en annen religion og kultur. Anonymous poster hash: cab18...564
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 Sånn var min eks også, bare at han var Norsk. Er sammen en muslim nå og aldri hatt det bedre. Jeg kan gå i alt jeg vil utenom hijab. Han tar seg en øl. Feirer jul han og, spiser ribbe med oss. Aldri merket at han er muslim. Kom hit som 30 åring, nå 53. Anonymous poster hash: 3994e...ea5 Eh, javel? Var det det som var spørsmålet til HI? Nei. Det er vel ikke en tilfeldighet at utlendinger er overrepresentert i saker med familievold, men klart, du vet nok bedre med din anekdote om voldelige, norske menn Anonymous poster hash: 12f49...8a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå