Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Det gikk over da jeg hadde ferie og kom tilbake nå. Liker jobben min og har det bra. Men har generelt litt for mye å gjøre. Tips? Anonymous poster hash: b5466...a70
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Kan være angst! Anonymous poster hash: 996e6...058
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Eller stress. Hva med yoga, svømming, sangtimer el lign der du får øvet pusteteknikken din? Anonymous poster hash: 21798...215
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Kan være angst! Anonymous poster hash: 996e6...058 Men er ikke redd for noe og har det bra? Hi Anonymous poster hash: b5466...a70
soleia Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Ofte kan smerter i brystet vere muskulært i brystmuskulaturen. Det er gjerne smerter som varierer med pusten, feks stikking ved innpust. Då kan stress vere ein utløysande faktor. Det at det forsvann i ferien, for så å kome attende når du er på jobb og stressa kan tyde på det. Du kan lese litt om brystsmerter her: http://nhi.no/pasienthandboka/sykdommer/muskel-skjelett/brystveggsmerter-thorax-veiviser-1209.html?page=1 Om du er i engsteleg og i tvil, eller du vert tungpusten (veit ikkje heilt kva du meiner med "pusteproblemer") eller har auka smerter ved anstrengelse så ta gjerne kontakt med lege.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #6 Skrevet 28. juli 2016 Men er ikke redd for noe og har det bra? Hi Anonymous poster hash: b5466...a70 Har hatt en del panikkangstanfall og de kommer gjerne når man minst venter det! Og som regel vet jeg ikke hvorfor jeg får det! Og da blir jeg tungpustet, får vondt i brystet, men gråter gjerne ukontrollert å da! Snakker kun av erfaring og om du er usikker så dra til legen! Skal vel egentlig alltid ta smerter i bryst og tungpusthet alvorlig sånn som jeg har forstått det! Lykke til! Håper du finner ut av det Anonymous poster hash: 996e6...058
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå