Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Er midt i en krevende skilsmisse med eksmannen min. Vi har nettopp solgt huset, og jeg sitter igjen med en liten sum, men så var det det å finne bolig da... Vil helst ikke leie. Så fortalte venninnen min at den andre halvparten av tomannsboligen til venninnen min er til salgs, og sa jeg burde slå til. Jeg tviler på at det blir særlig stor budrunde, men jeg har litt slingringsmonn. Boligen er jo fin, ingen spesielle feil eller mangler, innflyttingsklar så og si med en gang da det er dødsbo. Jeg og barna kan bo der i flere år før det blir for lite, og jeg vil da få med verdistigning og spart penger.. Men.. Er det noe særlig lurt å bli nabo med venninna si? Såååå tett liksom? Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Kommer an på hvem hun er - og hvem du er.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Kommer an på hvem hun er - og hvem du er. Hva mener du nå? Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Det her hadde jeg ikke turt å spørre om her inne! Jeg og venninnen min bor slik og er hetset opp til flere ganger her inne pga det Anonymous poster hash: f7a68...67f
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Hva mener du nå? Anonymous poster hash: 2b3dd...695 At jeg kunne ha gjort det med en venninne, men ikke med en annen. At noen ville ha ønsket å flytte nær meg, mens andre grøsser ved tanken. Hva er relasjonen mellom dere to, hvilke særheter har du, og hun?
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Det her hadde jeg ikke turt å spørre om her inne! Jeg og venninnen min bor slik og er hetset opp til flere ganger her inne pga det Anonymous poster hash: f7a68...67f Er det dere med Sydenturen...?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Tja, det er ikke godt å vite. Det kan slå begge veier. Men jeg ville nok ha hatt et "sameier"-møte først og blitt enige om klare retningslinjer for hvordan det skal fungere. Anonymous poster hash: 51768...61e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #8 Skrevet 27. juli 2016 At jeg kunne ha gjort det med en venninne, men ikke med en annen. At noen ville ha ønsket å flytte nær meg, mens andre grøsser ved tanken. Hva er relasjonen mellom dere to, hvilke særheter har du, og hun? Vi er veldig gode venninner, vært på ferier sammen, hatt våre ups n downs. Ingen av oss er spesielt sære. Har egentlig aldri tenkt tanken å bo ved siden av henne før nå, men kommer ikke på noe som irriterer meg, har strengt tatt ikke irriterende venner Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Det her hadde jeg ikke turt å spørre om her inne! Jeg og venninnen min bor slik og er hetset opp til flere ganger her inne pga det Anonymous poster hash: f7a68...67f Hetset????! Hvorfor det? Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #10 Skrevet 27. juli 2016 Er det dere med Sydenturen...? Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: f7a68...67f
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 Vi er veldig gode venninner, vært på ferier sammen, hatt våre ups n downs. Ingen av oss er spesielt sære. Har egentlig aldri tenkt tanken å bo ved siden av henne før nå, men kommer ikke på noe som irriterer meg, har strengt tatt ikke irriterende venner Anonymous poster hash: 2b3dd...695 Jeg tenker vel mest at forventninger er noe man må avklare. Når naboen er en god venninne kan det f eks føles ok å ringe på kl 0730 om morgenen for å låne sjampo, noe man ikke ville ha gjort mot en annen nabo. Og sånt noe...
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 Hva har det med saken å gjøre? Anonymous poster hash: f7a68...67f Eh, det har da ALT med saken å gjøre! Ingen "hetset" noen for boforholdene. Men mange påpekte at det var sykelig å skulle måtte gjøre absolutt alt synkronisert.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 Hetset????! Hvorfor det? Anonymous poster hash: 2b3dd...695 Ja.. Man bør ikke ha en bestevenn å lene seg på når man ikke lenger har en mann. At man ønsker en å dele alle hverdagens gleder og sorger med og at man gjør dette med en venninne i stedet for mannen man inne lenger lever med er ikke lov i følge DIB Anonymous poster hash: f7a68...67f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #14 Skrevet 27. juli 2016 Eh, det har da ALT med saken å gjøre! Ingen "hetset" noen for boforholdene. Men mange påpekte at det var sykelig å skulle måtte gjøre absolutt alt synkronisert. Det har da ikke noe med denne tråden å gjøre? Anonymous poster hash: f7a68...67f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #15 Skrevet 27. juli 2016 Jeg tenker vel mest at forventninger er noe man må avklare. Når naboen er en god venninne kan det f eks føles ok å ringe på kl 0730 om morgenen for å låne sjampo, noe man ikke ville ha gjort mot en annen nabo. Og sånt noe... Ah. Tenker at det er vel en problemstilling vi får en gang kun. Jeg er typen som sier ifra hvis noe ikke er greit.. Samtidig er jeg litt redd for at hun skal finne ut for mye om meg. Jeg har feks en elsker og det vil jeg ikke at hun skal vite da hun jobber med eksen Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #16 Skrevet 27. juli 2016 Det har da ikke noe med denne tråden å gjøre? Anonymous poster hash: f7a68...67f Det var da heller ikke jeg som brakte det inn i tråden.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #17 Skrevet 27. juli 2016 Ja.. Man bør ikke ha en bestevenn å lene seg på når man ikke lenger har en mann. At man ønsker en å dele alle hverdagens gleder og sorger med og at man gjør dette med en venninne i stedet for mannen man inne lenger lever med er ikke lov i følge DIB Anonymous poster hash: f7a68...67f Jøss. Snodig. Er vel bare hyggelig å ha en bestevenn? Det eneste venninna mi og jeg ikke glør sammen er å ha sex:p Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #18 Skrevet 27. juli 2016 Det var da heller ikke jeg som brakte det inn i tråden. Jeg fortalte bare at det er fare for å bli hetset.. Dro det ikke inn i tråden annet enn som en advarsel og du måtte dra det videre. La det ligge du som hevder du er smart Anonymous poster hash: f7a68...67f
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #19 Skrevet 27. juli 2016 Jeg fortalte bare at det er fare for å bli hetset.. Dro det ikke inn i tråden annet enn som en advarsel og du måtte dra det videre. La det ligge du som hevder du er smart Anonymous poster hash: f7a68...67f Jeg har aldri hevdet at jeg er smart. Men jeg er kanskje likevel smart nok til ikke å peke der jeg ikke vil at noen skal kikke...?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #20 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har aldri hevdet at jeg er smart. Men jeg er kanskje likevel smart nok til ikke å peke der jeg ikke vil at noen skal kikke...? Kan en av dere forklare meg litt bedre hva denne avsporingen handler om? Det kan jo kanskje være nyttig Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #21 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har aldri hevdet at jeg er smart. Men jeg er kanskje likevel smart nok til ikke å peke der jeg ikke vil at noen skal kikke...? Helt nydelig sagt😂😂😂😂 Anonymous poster hash: f7a68...67f
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #22 Skrevet 27. juli 2016 Kan en av dere forklare meg litt bedre hva denne avsporingen handler om? Det kan jo kanskje være nyttig Anonymous poster hash: 2b3dd...695 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144278854-har-jeg-eller-venninna-mi-rett-ang-ferie/page-1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #23 Skrevet 27. juli 2016 http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144278854-har-jeg-eller-venninna-mi-rett-ang-ferie/page-1 Det her var litt mange sider... Anonymous poster hash: 2b3dd...695
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #24 Skrevet 27. juli 2016 Det her hadde jeg ikke turt å spørre om her inne! Jeg og venninnen min bor slik og er hetset opp til flere ganger her inne pga det Anonymous poster hash: f7a68...67f Det har ingenting med at dere bor i tomannsbolig å gjøre. Det er fordi dere leker siamesiske tvillinger. Anonymous poster hash: eb99d...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå