Gå til innhold

Slanking ødelegges alltid av mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp, dagene før mensen klarer jeg bare ikke å spise sunt og normalt eller holde meg unna godis, jeg blir et fråtsemonster, det er sååå irriterende, kan vare i flere dager før jeg klarer å snappe ut av det igjen... bare spiser og fortrenger at jeg ikke bør, er SYKT godtesyk nå, lagde meg omelett for å prøve å nøye meg med det, men det går ikke..Jeg MÅ gå til butikken å kjøpe sjokolade nå!! Hjelp meg :P

Anonymous poster hash: 6a39e...57c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å stramme inn enda mer i hverdagen, så kan du unne deg en sjokoladeplate noen ganger i mnd!

F*** it, we freakin` deserve it når vi har mensen, mener jeg! :popcorn:

Skrevet

Ja..bare at jeg tar helt av før mensen med både mat og godis, blir aldri mett og all fornuft er forsvunnet, hadde jeg enda klart å begrense meg, men tenker på hva jeg skal spise hele dagen, haha herregud høres helt sykt ut, og det er det jo! Som nå, tenker om jeg skal spise mer mat for å stagge søtsuget men vil heller bruke di kaloriene på sjokolade, og ikke bare litt, drar jeg på butikken nå kommer jeg til å kjøpe alt mulig, og jeg klarer ikke la vær...flere som har det slik? Why? Sykt irriterende når jeg klarer å være ganske så flink ellers, men pga dette går jeg alltid rett opp igjen det jeg evt har gått ned på de forrige tre ukene...

Skrevet

Prøv å ta tilskudd av magnesium og b6. Det hjelper mot PMS :) Krom kan også hjelpe mot søtsug

Anonymous poster hash: bc534...ff0

Skrevet

Takk for tips, prøver alt er desperat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...