Regina Phalange Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Hei! Vi har en 5 år gammel Emmaljunga Edge Duo som nå skal gjøres klar til en ny verdensborger. Jeg vet det står håndvask på, men jeg er mest hypp på å ta det i maskinen etter såpass mange år m lagring. Lurer derfor på om det er noen som har vasket trekk og madrass i maskin? Isåfall hva slags program, grader og vaskemiddel brukte dere, og hvordan tørket dere etterpå? Ble det bra? Er redd for å ødelegge noe, for det er uaktuelt å kjøpe ny vogn 🙈 Jeg har fått noen gule skjolder på det hvite på innsiden av bagen, noen tips for å få det av?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Nei, har kun vasket for hånd og det ble bra Skrubbet med svamp og vaskemiddel (Milo uten parfyme) Anonymous poster hash: 51dfd...0dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå