Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Og har noen forslag til navn som passer til det? Anonymous poster hash: 7aae3...1ae
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Ja, det er fint. Når du sier passer, mener du å gi henne to navn, eller at det blir tvillinger?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Alvilde er fint, men er definitivt finest alene. Anonymous poster hash: d130b...d37
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Mente dobbeltnavn ja 😊 Anonymous poster hash: 7aae3...1ae
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Må hun har det fordi andre i familien har det? Du vil kanskje ikke finne et navn som gjør Alvilde finere. Det finnes navn som passer til, men de gjør at Alvilde kommer dårligere ut. Alvilde Sofie Alvilde Marie Alvilde Louise Anonymous poster hash: d130b...d37
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Hun kommer nok til å få et barn uten å være gift, men det blir nok en stor barnedåp til slutt :-). Fint navn! Anonymous poster hash: 464ea...bda
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Da syns jeg det er finest om navn nr 2 har trykk på siste stavelse: Alvilde Mari Alvilde Iren Alvilde Helen Alvilde Lulu Alvilde Kristin Men ingen av dem er egentlig med på å gjøre det hele finere... Hvis Alvilde skal stå som nr 2, foreslår jeg: Iris Alvilde Hedvig Alvilde Elise Alvilde Lilly Alvilde Synne Alvilde
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #8 Skrevet 27. juli 2016 Er det ikke egentlig Alvhilde? Anonymous poster hash: a9f96...b60
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #10 Skrevet 27. juli 2016 Er det ikke egentlig Alvhilde? Anonymous poster hash: a9f96...b60 Blir vel som med Torild/Torhild. Man hører jo ikke h-en.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 Synes det er sånn søtt prinsessenavn. Alvilde som gråter over grønske på skjørtet.. Anonymous poster hash: de0fe...f7d
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 Det er oppkalling, og hun skrev det som Alvilde. Vil også at det skal kombineres med et annet navn som er gammelt, men det må ikke være dobbeltnavn, er bare jeg som synes dobbeltnavn er fint. 😊 Anonymous poster hash: 7aae3...1ae
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #14 Skrevet 27. juli 2016 Ingvild Alvilde da? Anonymous poster hash: 669e8...9e1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #15 Skrevet 27. juli 2016 Vi har ei Sofie Alvilde, så jeg synes navnet er nydelig Anonymous poster hash: 108fb...6ad
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #17 Skrevet 27. juli 2016 Ingeborg Alvilde Maren Alvilde Alvilde Helene Alvilde Sofie Anonymous poster hash: 66798...0f8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #18 Skrevet 27. juli 2016 Veldig fint,men må stå alene. Anonymous poster hash: 89b07...b72
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #19 Skrevet 27. juli 2016 Da syns jeg det er finest om navn nr 2 har trykk på siste stavelse: Alvilde Mari Alvilde Iren Alvilde Helen Alvilde Lulu Alvilde Kristin Men ingen av dem er egentlig med på å gjøre det hele finere... Hvis Alvilde skal stå som nr 2, foreslår jeg: Iris Alvilde Hedvig Alvilde Elise Alvilde Lilly Alvilde Synne Alvilde Sier man Lulú?? Altså Lulu med trykk på siste stavelse, som i André? Anonymous poster hash: c8b41...884
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #20 Skrevet 27. juli 2016 Sier man Lulú?? Altså Lulu med trykk på siste stavelse, som i André? Anonymous poster hash: c8b41...884 Noen gjør. På fransk er det på siste stavelse.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #21 Skrevet 27. juli 2016 Veldig fint:) Er litt tungt med et navn til, så det blir nok ikke brukt i det daglige, hvis det er viktig for deg. Da ville jeg heller vurdert f.eks. Alva:) Men fint å ha to navn, uansett:) Vet ikke om du ønsker Alvilde først eller sist. Det første navnet er det som oftest blir brukt, og man må alltid rette på folk hvis man bruker det siste. Emmy Alvilde Ellie Alvilde Line Alvilde Lilly Alvilde Nora Alvilde Sara Alvilde Synne Alvilde Signe Alvilde Clara Alvilde Jenny Alvilde Mia Alvilde Eli Alvilde Oda Alvilde Alvilde Marie Alvilde Sofie Alvilde Sofia Alvilde Margrethe Alvilde Oline Alvilde Olava Alvilde Elise Alvilde Emilie Alvilde Synnøve Alvilde Johanne Alvilde Johanna Alvilde Kristine Alvilde Eline Anonymous poster hash: c8b41...884
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #22 Skrevet 27. juli 2016 Alvilde er flott, sterkt og med godt innhold. Et så sterkt navn bør få stå alene. Anonymous poster hash: c7be8...c8a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #23 Skrevet 27. juli 2016 Nææh, jeg ville gått for Alva eller Vilde. Anonymous poster hash: 810cb...3a7
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #24 Skrevet 28. juli 2016 fint navn det,men liker kanskje Vilde enda mer Alvilde Mathea Alvilde Fiona Alvilde synnøve
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #25 Skrevet 28. juli 2016 Da syns jeg det er finest om navn nr 2 har trykk på siste stavelse: Alvilde Mari Alvilde Iren Alvilde Helen Alvilde Lulu Alvilde Kristin Jeg vet ikke hvorfor, men alle de navnene ga meg helt krøll på tunga. Må konsentrere meg for å si de så jeg ikke snubler i bokstavene. Så rart, har det noe med dialekt å gjøre tro Anonymous poster hash: e0fc3...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå