Gå til innhold

Feirer dere 1-årsdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så veldig lenge til 1-årsdagen her i huset, og jeg føler det er press fra alle kanter for å feire. Jeg bor i en liten leilighet, 2 timers kjøring fra "alle" i familien. Enkelte av dem har allerede invitert seg selv på overnatting den helgen barnet fyller 1 år. Egentlig har jeg ikke lyst til å feire i det hele tatt, barnet vil jo uansett aldri verken huske eller savne denne dagen. Hva ville dere gjort? 

Anonymous poster hash: b2844...373
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig feirer vi 1 årsdag. Barnet vil ikke huske noe, men dere vil ha bilder hun kan se på i etterkant. Ettersom du bor trangt, hadde jeg invitert til selskap med middag og kaker og sagt at du dessverre ikke har mulighet for at noen overnatter når du inviterer alle.

Anonymous poster hash: 6b5a0...893

Skrevet

Vi tok en liten feiring. Bare oss og mine koselige svigerforeldre. Holdt, det.

Jeg orket ikke å ha noen på overnatting for barnet var 1,5 år. Da hadde vi flytta fra ganske stor leilighet til stort hus. Men det har også sammenheng med at barnet ikke sov natta gjennom før h*n var nesten 1,5

Gjør det som er best for dere :)

Anonymous poster hash: 50b9b...28e

Skrevet

For å svare på det første spørsmålet ditt, ja vi feiret 1 årsdagen med bask og bram til alle barna. Det er noe ekstra med den første bursdagen.

Hva du bør gjør vet jeg ikke. Ungen får jo ikke så mye med seg, men de er jo ofte sosiale små vesen som liker liv rundt seg, og sånn er det jo alltid gøy med gjester. Men hun/han vet jo ikke hva hn ev går glipp av, så hvis du absolutt ikke vil feire er jo det helt ok også.

Skrevet

Ja,det gjør vi.

Familiebursdag😊

De husker det ikke,men det gjør vi!

Skrevet

Kan du ikke leie et billig lokale og ha det der? Mange borettslag har lokaler man kan låne. Overnatting hadde jeg sagt blankt nei til om dere ikke har plass. 2 timer kjøring er ikke mye.

Skrevet

Selvsagt feirer vi 1 års dag! Det er jo første året til barnet som feires:-)

Anonymous poster hash: 6b865...8da

Skrevet

Det er klart det feires, og bildene fra feiringen settes i albumet til barnet

Anonymous poster hash: c45dc...c37

Skrevet

Selvfølgelig feirer vi 1-årsdagen!

Du må jo tilpasse feiringa etter hva dere har mulighet til. Du kam ho bare invitere på kake og kaffe, og so du dessverre ikke har plass til at noen overnatter.

Anonymous poster hash: 1e1fc...190

Skrevet

Ja, vi feirer - fint minne både for bursdagsbarnet og de voksne 😊

Anonymous poster hash: 47065...11d

Skrevet

Vi bor langt unna familie (10 timers flytur) så det var kun kjernefamilien vår (storesøster, pappaen og meg) som feiret 1årsdagen. Vi hadde ballonger, kake og gaver. Resten av familien feiret via FaceTime :)

Hvis du ikke ønsker at de overnatter hos deg så si at du gjerne vil at de kommer til kake, kaffe, lunch e.l men at overnatting får de ta på hotell hvis de vil bli over natta.

Personlig syns jeg at 2 timer kjøring ikke er mye og hadde fint kjørt dette tur/retur på samme dag for å feire at en i familien feiret bursdag, uansett om de fyller 1 eller 50.

Skrevet

Ja, vi feira, men det var ikkje stor feiring, så dei som bur to timar unna kom ikkje.  Går det an å flytte feiringa dit, dersom det er vanskeleg å avslå overnatting?  Hvis det feks er besteforeldre de kan overnatte hjå?

Skrevet

Vi skal feire. Min mor og mine søsken, pluss minis halvsøsken og deres mamma kommer. Min mor og min søster har litt over 2 timer kjøring men overnatter ikke av den grunn - det er ikke SÅ langt. Men vi feirer på nærmeste søndag (det har vi alltid gjort i min familie pga lange avstander), ikke samme ettermiddag. :) de som har et stykke å kjøre spiser middag med oss, og så kommer resten litt etterpå til kaffi og kaker (har bare bursdagskake, langpannesjokoladekake, og boller. Det holder i massevis. Er jo bare nærmeste familie).

Anonymous poster hash: 29d96...279

Skrevet

Ikke så veldig lenge til 1-årsdagen her i huset, og jeg føler det er press fra alle kanter for å feire. Jeg bor i en liten leilighet, 2 timers kjøring fra "alle" i familien. Enkelte av dem har allerede invitert seg selv på overnatting den helgen barnet fyller 1 år. Egentlig har jeg ikke lyst til å feire i det hele tatt, barnet vil jo uansett aldri verken huske eller savne denne dagen. Hva ville dere gjort? 

Anonymous poster hash: b2844...373

Man feirer jo for å markere. Ikke sikkert ungen noensinne husker 2-års dagen, 3-års dagen eller 4-års dagen for den saks skyld. Jeg husker absolutt ikke alle bursdagene mine, husker kanskje 2-3 stk...

Skrevet

ja vi feiret :) både med venners barn og familie,men blir ikke får han er 4 i februar det blir med bhg barna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...