Gå til innhold

Skal ikke klage, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke kjekt å ha dårlig råd. Skulle ønske jeg hadde det sånn at ting gikk rundt uten at jeg trengte å tenke. Og å kunne gå ut, kino, gjøre kjekke ting i måtte tenkes på + det å reise vekk. :( :( Måtte bare.

Anonymous poster hash: c3f9f...437
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke klage, men ... Skulle ønske at de hel**** kattene kan slutte å gjøre fra seg i hagen min!!

Anonymous poster hash: 1fdde...267

Skrevet

Jeg har det som deg, Hi. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik!

Jeg holder fast på at det må bli bedre en gang...

Anonymous poster hash: 4d04a...0f1
Skrevet

Skal ikke klage men.. Det er for mange brunsnegler i hagen min.. Og armhulehårene mine vokser altfor fort!

Anonymous poster hash: 0655b...255

Skrevet

Jeg har det som deg, Hi. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik!

Jeg holder fast på at det må bli bedre en gang...

Anonymous poster hash: 4d04a...0f1

Takk for svar. Det er ikke noe kjekt, men som du sier håper det kan snu. :)

Anonymous poster hash: c3f9f...437

Skrevet

Skjønner godt hva du mener, og jeg er ufør så ingen muligheter til å øke inntekten heller.....

Satt med penn og papir tidligere i dag, har gått gjennom hva vi har av vinterklær, sko, gymsko osv og skrevet liste over hva vi mangler. Nå må utgiftene fordeles utover månedene før kulda kommer og nettet tråles etter gode tilbud...

Anonymous poster hash: 03959...a11

Gjest grønteple
Skrevet

Skjønner godt hva du mener, og jeg er ufør så ingen muligheter til å øke inntekten heller.....

Satt med penn og papir tidligere i dag, har gått gjennom hva vi har av vinterklær, sko, gymsko osv og skrevet liste over hva vi mangler. Nå må utgiftene fordeles utover månedene før kulda kommer og nettet tråles etter gode tilbud...

Anonymous poster hash: 03959...a11

Hva trenger du, og hvilke størrelser? Kanskje vi har noe som noen har vokst ut av ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...