Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 er ikke kjekt å ha dårlig råd. Skulle ønske jeg hadde det sånn at ting gikk rundt uten at jeg trengte å tenke. Og å kunne gå ut, kino, gjøre kjekke ting i måtte tenkes på + det å reise vekk. :( Måtte bare. Anonymous poster hash: c3f9f...437
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Skal ikke klage, men ... Skulle ønske at de hel**** kattene kan slutte å gjøre fra seg i hagen min!! Anonymous poster hash: 1fdde...267
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har det som deg, Hi. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik! Jeg holder fast på at det må bli bedre en gang... Anonymous poster hash: 4d04a...0f1
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Skal ikke klage men.. Det er for mange brunsnegler i hagen min.. Og armhulehårene mine vokser altfor fort! Anonymous poster hash: 0655b...255
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har det som deg, Hi. Det er forferdelig slitsomt å ha det slik! Jeg holder fast på at det må bli bedre en gang... Anonymous poster hash: 4d04a...0f1 Takk for svar. Det er ikke noe kjekt, men som du sier håper det kan snu. Anonymous poster hash: c3f9f...437
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Skjønner godt hva du mener, og jeg er ufør så ingen muligheter til å øke inntekten heller..... Satt med penn og papir tidligere i dag, har gått gjennom hva vi har av vinterklær, sko, gymsko osv og skrevet liste over hva vi mangler. Nå må utgiftene fordeles utover månedene før kulda kommer og nettet tråles etter gode tilbud... Anonymous poster hash: 03959...a11
Gjest grønteple Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Skjønner godt hva du mener, og jeg er ufør så ingen muligheter til å øke inntekten heller..... Satt med penn og papir tidligere i dag, har gått gjennom hva vi har av vinterklær, sko, gymsko osv og skrevet liste over hva vi mangler. Nå må utgiftene fordeles utover månedene før kulda kommer og nettet tråles etter gode tilbud... Anonymous poster hash: 03959...a11 Hva trenger du, og hvilke størrelser? Kanskje vi har noe som noen har vokst ut av ☺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå