Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Hei. Jeg har et spørsmål. Vi har tatt inn 1 kattemor, og 3 kattunger. Det vi lurte på er om vi kan gi bort kattemoren først, eller burde man vente med og gi bort henne til slutt? For det var noen som ville ha kattemor. Vi har gitt bort 1 kattunge, men den hentes ikke før om 2uker. Kattungene er 12uker idag Anonymous poster hash: 385a9...79f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Jeg ville ventet og gitt henne bort etter at ungene var gitt bort. Anonymous poster hash: ecd6a...171
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Bare trist å vente når man endelig har fått gikk henne bort, så skal man vente og kanskje man ikke får gikk hun bort alikevel. Vi er fosterforeldre for dem. Kan det være krise for kattemor, for de små er jeg ikke bekymret over. Anonymous poster hash: 385a9...79f
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Bare trist å vente når man endelig har fått gikk henne bort, så skal man vente og kanskje man ikke får gikk hun bort alikevel. Vi er fosterforeldre for dem. Kan det være krise for kattemor, for de små er jeg ikke bekymret over. Anonymous poster hash: 385a9...79f Bryr de seg om katten de vil ha, så kan de vel vente i 2 uker. Men hva som er best for kattemammaen er jeg ikke sikker på Anonymous poster hash: 27011...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå