Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #26 Skrevet 27. juli 2016 Hensynsløse menn som opplever seg selv som viktigere enn andre. Dem er det dessverre en del av.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #27 Skrevet 27. juli 2016 Nesten litt artig. Min kjære sier vi burde være mye strengere ved grensene. Og han er muslim. Anonymous poster hash: 08481...ede Ikke så spesielt at mange andre folkeslag enn norske er rasistiske og imot innvandring. De største rasistene er svarte og de minst tolerante er muslimer. Anonymous poster hash: c9597...f28
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #28 Skrevet 27. juli 2016 Ikke så spesielt at mange andre folkeslag enn norske er rasistiske og imot innvandring. De største rasistene er svarte og de minst tolerante er muslimer. Anonymous poster hash: c9597...f28 Heldig du er som kommer av det norske "folkeslaget", da, for da er du jo tolerant fra fødselen av.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #29 Skrevet 27. juli 2016 Fedme!! Anonymous poster hash: 472fc...89a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #30 Skrevet 27. juli 2016 At han er femi Trang bukse opp i rumpa, skjerf og strikket cardigan på menn er skikkeli femi. Anonymous poster hash: f6427...829
Anyne Skrevet 27. juli 2016 #31 Skrevet 27. juli 2016 Liten bil, rød bil, feminin- spesielt hendene, hvis han ikke jobber (spiller ingen rolle hva slags jobb, så lenge han faktisk jobber) hvis han bygger luftslott, hvis han ikke gjennomfører og ferdigstiller prosjekter, fett hår/uvasket, pistrete/ustelt skjegg/hår, selvsentrert, egoistisk, bedreviter, hvis han skryter åpenlyst, hvis han trykker andre ned. Oi, jeg kan visst fortsette i det uendelige så jeg stopper her! Haha
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #33 Skrevet 27. juli 2016 Nei. Han har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt. Men jeg har. Møtte ham da jeg var 18. Jeg var umoden, naiv og blåøyd og ble svært betatt av hans sjarm. For den har han i bøttevis. Han blir nok lett gjennomskuet av voksne folk. Mens ungdommer digger ham. Vi fikk barn alt for tidlig, og jeg prøvde alt for lenge. Han herjet med følelsene mine og manipulerte meg alt for lenge. Først etterpå klarte jeg, ved hjelp av psykolog, å se ham slik han virkelig er, og ikke slik han fremstiller seg til andre. Anonymous poster hash: 92583...ce3 Ok. Da forstår jeg. Godt du kom deg vekk. Anonymous poster hash: d786d...a65
umuligejulie Skrevet 27. juli 2016 #34 Skrevet 27. juli 2016 Fett hår Dårlig ånde Stemmer FRP Gniten Manglende humor Lange negler Bilde av bil som profilbildet Høyrøstet Hårete
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #35 Skrevet 27. juli 2016 Vet dette ikke er helt politisk korrekt, men kan ikke noe for hva man føler. Det som er turn off for meg: Menn som oppfører seg som kvinner. Som er veldig følsomme og/eller selvopptatte. Som liker drama, sladder, kjendisnyheter. Generelt menn som ikke er spesielt smarte eller kloke synes jeg er turn-off utover at de kan se kjekke ut ved første øyekast. Samme med menn som ikke har humor. Menn som er opptatte av utseende, å bli brune, shopping osv er også ganske turnoff. Anonymous poster hash: 1b476...5ca
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #36 Skrevet 27. juli 2016 At han baker, driver med håndarbeid og andre feminine sysler. At han har et lavstatusyrke/ tjener dårlig. At han ikke har utdanning. At han ikke er interessert i samfunnet. At han stemmer FRP. At han har måne eller ikke hår. At han har dårlig hygiene. At han har langt hår. At han har harry klesstil. Anonymous poster hash: 73551...59a
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #37 Skrevet 27. juli 2016 Ring/dobb i ørene. Røyking Gule tenner Leilighet med møkkete sofa, gammel oppvask på kjøkkenbenken, bremsespor i do osv. Barn med 3 forskjellige damer. Anonymous poster hash: 443f8...421
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #38 Skrevet 27. juli 2016 Røyk Snus Rasistiske holdninger Hårete rygg Måne Dårlig råd pga feilprioriteringer Høyt inntak av alkohol/ drikker ofte EgoismeAnonymous poster hash: 67332...418 Som jeg skulle skrevet det selv Anonymous poster hash: f71f0...7f5
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #39 Skrevet 28. juli 2016 Latskap, dårlig hygiene og ekle tenner... Angst for ekle tenner! Anonymous poster hash: b821a...6c7
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #40 Skrevet 28. juli 2016 Sånn rent utseendemessig er jeg allergisk mot kroppsbyggere med tatoveringer og solariumsbrunhudfarge, det synes jeg er ufattelig stygt. Ellers tolererer jeg ikke rasisme, egoisme, manglende utdanning, latskap, kriminalitet, manglende ansvarsfølelse, manglende folkeskikk eller dårlig hygiene. Anonymous poster hash: d8ab8...2e4
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #41 Skrevet 28. juli 2016 Nei. Han har egentlig ikke forandret seg i det hele tatt. Men jeg har. Møtte ham da jeg var 18. Jeg var umoden, naiv og blåøyd og ble svært betatt av hans sjarm. For den har han i bøttevis. Han blir nok lett gjennomskuet av voksne folk. Mens ungdommer digger ham. Vi fikk barn alt for tidlig, og jeg prøvde alt for lenge. Han herjet med følelsene mine og manipulerte meg alt for lenge. Først etterpå klarte jeg, ved hjelp av psykolog, å se ham slik han virkelig er, og ikke slik han fremstiller seg til andre. Anonymous poster hash: 92583...ce3 [/quote Tidenes beste svar! Er fader mann så lei av de kommentarene. "Hvorfor var du med han da?" "Hvorfor i alle dager har du fått barn med en sånn mann?!" osv osv. Her svarte du for meg også! TAKK! Anonymous poster hash: 83368...994
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #42 Skrevet 28. juli 2016 Treningsnarkomane menn som står og speiler six pakken sin, og tar solarium. Drikker pulver og tenker på trening nesten hele tiden.. Grøss.. Jeg tiltrekkes av en god omsorgsfull familiefar. En som bryr seg, og gjør det beste for familien sin❤️ Anonymous poster hash: c6b8b...b26
VictoriaS Skrevet 28. juli 2016 #43 Skrevet 28. juli 2016 Dårlig hygiene Ti tommeltotter Uselvstendighet Ansvarsløshet Humørsyk Egoisme Selv-forguding- ser på seg selv som penere og mer verdifull enn partner--> Gir lite komplimenter.
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juli 2016 #44 Skrevet 28. juli 2016 Går i singlet Driver med kroppsbygging eller annen overdreven trening = egoist Selvdyrkelse Tatoveringer, spesielt i type nakken, navnet til ungene oppover armen osv. Lite nyansert Dersom du stemmer FrP Lite økonomisk kontroll Dårlig verdisyn Ingen jobb eller utdanning Lite raus Lite tolerant Liten evne til å ivareta egen hygiene Dårlig ånde
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #45 Skrevet 28. juli 2016 Bilring Vorter Stor nese Flass Tørr hud Arroganse Måne Anonymous poster hash: cc01a...434
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #46 Skrevet 28. juli 2016 Helsetrøye,tennissokker og truser er desidert totalt turn off!! Ellers ustelt og fett hår,masse neser og selvskryt. Lista er lang Anonymous poster hash: 3e62a...d2d
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #47 Skrevet 28. juli 2016 Helsetrøye,tennissokker og truser er desidert totalt turn off!! Ellers ustelt og fett hår,masse neser og selvskryt. Lista er lang Anonymous poster hash: 3e62a...d2d Masse neser hadde jeg og blitt litt skremt av Anonymous poster hash: df141...e18
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #48 Skrevet 28. juli 2016 Urenslighet uærlighet menn som er utro menn som ikke liker barn
MJ<3 Skrevet 28. juli 2016 #49 Skrevet 28. juli 2016 Dårlig selvtillit Religiøs overbevisning Selvhøytidelig Ingen humor Dårlige sosiale antenner Selvopptatthet Forfengelighet Har forstått at de ytre tingene for meg spiller liten rolle sålenge sjarmen er stor. Har til og med skjønt at hårete mann kan være sexy så lenge det er rett mann. Til og med litt ekstra mage 😆 Meeeen må vel også si meg enig med Dårlig ånde Stram kroppslukt
prekæs Skrevet 28. juli 2016 #50 Skrevet 28. juli 2016 Farget hår, store muskler, store biler og singlet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå