Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Jeg har gått ned 10 kg, og skal ned 20 til, men nå har vekten stoppet opp. Jeg vet det er normalt at den kan gjøre det innimellom, men dere som har slanket dere eller vet, hvor lenge pleier vekten å stå stille? Selvfølgelig, det er nok litt individuelt, men hadde vært greit å vite hva som er normalt. Sliter litt med motivasjonen når den står stille Anonymous poster hash: 449ee...5c8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Ingen??? HI Anonymous poster hash: 449ee...5c8
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Et par uker tror jeg er normalt. Står du stille i månedsvis ville jeg lagt om noe. Endre treningsform f.eks, eller prøve lavkarbo. Anonymous poster hash: bb79b...d97
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Et par uker tror jeg er normalt. Står du stille i månedsvis ville jeg lagt om noe. Endre treningsform f.eks, eller prøve lavkarbo. Anonymous poster hash: bb79b...d97 Tusen takk for svar. Er på lavkarbo Anonymous poster hash: 449ee...5c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå