Mrs. Kaizer Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Er det lurt å kjøpe billetter på nett? Synes å huske sist vi var der, at køen var lengre ved inngangen for forhåndskjøpte billetter enn den var ved billettluken.. Og hva med billetter til Hakkebakkeskogen? Er det lurt å forhåndsbestille?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Er det lurt å kjøpe billetter på nett? Synes å huske sist vi var der, at køen var lengre ved inngangen for forhåndskjøpte billetter enn den var ved billettluken.. Og hva med billetter til Hakkebakkeskogen? Er det lurt å forhåndsbestille? Vi var 15 juli. Var ikke særlig mye kø noen plass. Vi hadde reservert til Hakkebakkeskogen. Men var faktisk mer kø der enn der som ikke var for forhåndsbestilling Anonymous poster hash: efea9...3cb
Mamma_til_2 Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Vi bar der for 14 dager siden hadde ikke noe forhåndsbestilling til noe sto nesten ikke i kø.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Var der igår, vanvittig mye folk, men ingen kø i inngangen. Men det var ekstremt mye folk i hakkebakkeskogen og jeg er usikker på hvor mange av de som ikke har forhåndsbestilte billetter som kommer med i hver runde. Har du forhåndsbestilt kommer du garantert med i den runden du har bestilt til, men du må selvsagt stå i kø fra du har gått gjennom billettkontrollen til du får gå inn på toget, ca 15 min. Men bestiller du på nett sparer du vel 25 kr pr billett i inngangen og det er det forhåndsbestillingen til Hakkebakkeskogen koster pr person. Anonymous poster hash: 1c926...1fc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 De reklamerer med billigste billetter på nett. Og å forhåndsbestille til halkebakkeskogen er best. Vel verdt kronene! Var der onsdag til lørdag, kø de mest populære aktivitetene, men sto aldri over 20 minutter noen steder Anonymous poster hash: a43f9...1df
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 De reklamerer med billigste billetter på nett. Og å forhåndsbestille til halkebakkeskogen er best. Vel verdt kronene! Var der onsdag til lørdag, kø de mest populære aktivitetene, men sto aldri over 20 minutter noen steder Anonymous poster hash: a43f9...1df Hvis du bestiller på nett samme dag koster billettene 0 kr ! Anonymous poster hash: efea9...3cb
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Jeg var der iforigårs og vanvittig mye kø ved inngangen kl 10. Men gikk 10 min så var vi inne. Hadde ikke bestilt til hakkebakkeskogen men gikk opp der innen kl 11 og var ikke kø omtrent for de som ikke hadde forhåndsbestilt og kom med med engang. Utrolig mye kø for de som hadde forhåndsbestilt. Anonymous poster hash: e7cc0...fcb
Mrs. Kaizer Skrevet 27. juli 2016 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2016 Ok, takk for alle svar. Satser på å forhåndskjøpe billetter til parken og ikke reservere til Hakkebakkeskogen. Vi går dit med en gang de åpner, så håper jeg vi slipper å stå halve dagen i kø der🙄
Elsker livet Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Halvparten av plassene på toget er for reserverte, resten er for drop in køen.
februarprins2013 Skrevet 28. juli 2016 #10 Skrevet 28. juli 2016 ja er veldig lurt, var der for ca 1 og halv uke siden, og det var lange køer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå