Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Sånn at det er verdt å avsette en dag til å rusle rundt? Anonymous poster hash: 81273...7a6
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Jeg syns ikke det. Et lite, veldig forblåst sted. Nesten utelukkende Nordmenn der om sommeren, men kanskje syns du at det er heller en fordel enn ulempe. Helgene er veldig mye fyll og mange er på gutte-/jentetur, jeg har sett mye utroskap. Motto: "Det som skjer i Skagen forblir i Skagen." Drar heller til Sæby eller Aalborg. Anonymous poster hash: c10f7...8ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå