Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #1 Skrevet 27. juli 2016 Jeg ble operert for lyskebrokk i fjor høst. Har fått satt inn brokknett. Jeg har ro barn fra før og skulle ikke ha fler. Oppdaget for to uker siden at jeg er gravid 😱😱 er det i det hele tatt mulig å gjennomføre et svangerskap etter en slik operasjon? Jeg tar abort om det er fare for liv og helse. De to jeg har fra før er viktigere.. Jeg skal til legen neste uke.. Anonymous poster hash: 22628...690
Ziva Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Dette kan kun din lege og kvalifisert helsepersonell svare på.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Dette kan kun din lege og kvalifisert helsepersonell svare på.Selvsagt, og jeg skrev jo at jeg skal til lege neste uke. Spydige kommentarer er unødvendig.. Er stressa nok pga av dette allerede 😕😡 Tenkte bare at det kanskje det var noen her inne som har vært gjennom det samme. Hi Anonymous poster hash: 22628...690
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #4 Skrevet 27. juli 2016 Det går nok helt fint👍🏻 Anonymous poster hash: 0cc8c...c1a
Ziva Skrevet 27. juli 2016 #5 Skrevet 27. juli 2016 Selvsagt, og jeg skrev jo at jeg skal til lege neste uke. Spydige kommentarer er unødvendig.. Er stressa nok pga av dette allerede 😕😡 Tenkte bare at det kanskje det var noen her inne som har vært gjennom det samme. Hi Anonymous poster hash: 22628...690 Spydig var det ikke ment men du får ta det som du vil. Stol på din lege og ikke svar du får her inne da to personer ikke er like. Hva som er gjennomførbart for noen trenger ikke å være gjennomførbart for deg og motsatt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Selvsagt, og jeg skrev jo at jeg skal til lege neste uke. Spydige kommentarer er unødvendig.. Er stressa nok pga av dette allerede 😕😡 Tenkte bare at det kanskje det var noen her inne som har vært gjennom det samme. Hi Anonymous poster hash: 22628...690 Du ble da ikke svart spydig ?! Anonymous poster hash: 8e88c...1ef
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Jeg ble operert for lyskebrokk i fjor høst. Har fått satt inn brokknett. Jeg har ro barn fra før og skulle ikke ha fler. Oppdaget for to uker siden at jeg er gravid 😱😱 er det i det hele tatt mulig å gjennomføre et svangerskap etter en slik operasjon? Jeg tar abort om det er fare for liv og helse. De to jeg har fra før er viktigere.. Jeg skal til legen neste uke.. Anonymous poster hash: 22628...690 Da har du sikkert fått gjort en TEP, lite nett utenfor buken. Altså nettet ligger utenfor bukhinnen. I verste fall løsner nettet ig brokket kommer tilbake. Det tror jeg vil gå helt fint Anonymous poster hash: 0cc8c...c1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå