Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Lurer på om det er noen som har testet seg for dette og hvordan det forløper? Vurderer å snakke med lege om dette. Mye tykktarmskreft (4 av 4 besteforeldre og en onkel døde av tykktarmskreft med spredning). I tillegg har både mormor og farmor hatt brystkreft og fjernet et bryst. En tante har hatt strupekreft. Min bror som satte meg på tanken fordi hans fastlege mente det var opphopning av tykktarmskreft og ville genteste min bror. Føler meg jo frisk men hvis det er meget stor sjanse for at jeg vil utvikle kreft vil jeg vite det. Anonymous poster hash: c94a8...aa9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #2 Skrevet 27. juli 2016 Vi har prostatakreft i familien. Det betyr at sønnen min må sjekke seg jevnlig. Anonymous poster hash: 34c8a...adc
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Er besteforeldrene dine i live? Det er meget mulig det er grunnlag for å sjekke familien din. Jeg vil jo likevel påpeke at de fire besteforeldrene dine IKKE er i slekt (med mindre det er inngifte i familien din) og kanskje minsker mistanke om noe arvelig. Fastlegen din kan vel sende forespørsel til de som driver med arvelig kreft og høre om det er grunnlag for utredning. Anonymous poster hash: 91228...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå