Gå til innhold

Hvem synes graviditet raskest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at dette avhenger litt av hvor lang/kort man er, er baby ligger foran eller bak livmor osv.

Men synes det raskere på en som er slank enn en som er litt lubben?

Anonymous poster hash: b23f5...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på hvordan man bærer. Har to venninner som var ca lik i kroppen og hadde ca en uke i mellom sine terminer. Var veldig morsomt å stå å se på de to sammen da det var en måned igjen til første sin termin. Ene så ut som hun skulle ligge når som helst og andre så ut som om hun bare var halvveis kommet. Hun som hadde stor mage på slutten fikk raskt mage i starten, hun med minst mage syntes det egentlig ikke på før hun var godt over halvveis kommet. Hun med størst mage fikk minste babyen.

Da jeg skulle ha eldste hadde jeg normal vekt, fikk synlig mage etter 2 måneder og ble DIGER. Ei på svangerskapsgruppa mi var litt større enn meg og hadde så lite mage at folk fleipa om at hun løy om graviditeten. Hun fikk en baby på over 4kg og jeg fikk baby på under 3kg.

Så selv om utgangspunktet er det samme kan magen komme raskt eller lagt uti. Tror ikke det er sånn at den synes raskere eller senere om man er tynn eller tykk. Var "tykk" da jeg skulle ha nr 3, men vistes godt at jeg var gravid 12 uker på vei.

Anonymous poster hash: ac74c...3b7

Skrevet

Jeg var ca 10 kg overvektig da jeg ble gravid og la på meg 20 i løpet av svangerskapet. Fikk høre at jeg ikke så gravid ut da jeg var 7 mnd på vei. Så jeg så vel bare feit ut. :P

Anonymous poster hash: 995b1...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...