Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg får ikke opp noe på veggen hans, det siste er fra i fjor sommer..Og jeg får ikke sett bilder av han? Altså hans album får jeg se, tror jeg,men ingen nye bilder, men der han er tagget av andre kan jeg ikke se, det står at det ikke er noen bilder å vise..Tidligere har jeg kunne sett de bildene. Jeg har spurt han og han sier at han ikke vet hva som har skjedd og at han ikke klarer å ordne det? Er det noen lure hoder her som kan svare meg på om det er mulig? Jeg er jo ganske sikker på at han har skjult deler for meg fordi det er noe jeg ikke skal se, og jeg tror det har med eksen å gjøre.. Anonymous poster hash: 7f628...78d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Det skjer ikke automatisk, så at han ikke vet er bare bull... Anonymous poster hash: 7f23c...289
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Sjekk først på din egen profil hvordan du blokkerer en annen delvis på fb - samarbeid ev. med en venninne for å sjekke at det fungerer. Så ber du om at du og samboer kan gå inn på hans fb-profil sammen og fikse det, for du har funnet ut hvor det gjøres. Ber han deg fortelle hvordan han gjør det sier du bare at du må vise ham det, for du greier ikke forklare. Om han nekter.... da er det vel ikke mye åpenhet og tillit i forholdet deres... :/ Anonymous poster hash: 27609...f2c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Jeg og ei venninne har samme problem,, vi har gått nøye gjennom innstillingene sammen, ikke noen grunn til at veggen skal være slik.. Vi fikk ikke fisket det.. Anonymous poster hash: 1d167...f4b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Det samme skjedde med profilen til søsteren min for litt siden. Veggen hennes er skjult for andre og hun har ikke endret på noe. Vi fant ikke ut hvordan vi skulle fikse det heller. Anonymous poster hash: dbd54...30e
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #6 Skrevet 27. juli 2016 Jeg klarte å blokkere en venninne en gang. Aner ikke hvordan jeg klarte det. Tror du må inn på FB via PC og så inn på vennelista. Der er det en pil der du kan gjøre et par valg. Legge de i grupper eller blokke. Anonymous poster hash: 68885...dfe
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #7 Skrevet 27. juli 2016 Bilder han er tagget i er jo greit da. Om jeg legger ut bilde av en venninne og tagger henne, så er det ikke alle hennes venner som vil se det bildet. Det kommet jo an på hvilke innstillinger man har osv. Men på de andre tingene så er det ofte bare innstillinger som må endres. Anonymous poster hash: d049d...63b
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #8 Skrevet 27. juli 2016 Hvis du er innlogget på hans maskin, så går du inn på "Bilder" og "Album". I høyre hjørne, pleier det å være et tannhjul. Hold musen over tannhjulet og se om det står noe om særskilte innstillinger. Der trykker man hvis man vil utelate noen som publikum nemlig Anonymous poster hash: adf0c...5ec
Mamma_til_2 Skrevet 27. juli 2016 #9 Skrevet 27. juli 2016 Samme problemet med meg og min søster, hun får ikke se noen bilder som jeg legger ut vet ikke hvorfor.
sug lut Skrevet 27. juli 2016 #10 Skrevet 27. juli 2016 Gitt at du omtaler ham som "typen min" er vel løpet kjørt uansett.
Sokkedyret Skrevet 27. juli 2016 #11 Skrevet 27. juli 2016 Hadde vært mistenksom om han ikke gir deg lov til å gå inn og prøve om du skjønner hva som har skjedd eller hvordan det kan endres...
skjotta Skrevet 27. juli 2016 #12 Skrevet 27. juli 2016 Du tror mannen din har blokkert deg fra deler av sin facebookvegg for å skjule noe mellom seg selv og exen sin? Som han altså legger ut på facebooksiden sin 9g dermed deler med alle de andre vennene sine, bare ikke med deg? Paranoia? Snakk med en felles venn og bedre denne felles vennen åpne veggen hans så du kan se? Facebook er full av virus og glitcher, merkelige ting skjer der 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2016 #13 Skrevet 27. juli 2016 Gitt at du omtaler ham som "typen min" er vel løpet kjørt uansett. Alle er ikke 60+ vet du... Anonymous poster hash: 81da1...fb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå