Gå til innhold

MÅ man spise etter trening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver med periodisk faste of kan derfor ikke spise om kvelden. Men av og til trener jeg jo om kvelden . Er det virkelig så grusomt om jeg ikke spiser noe før neste formiddag? Jeg har da gjerne spist middag to timer før, med både proteiner og karbohydrat og greier,som kroppen kan 'bruke' hvis den tegnet det.

Noen med peiling?

Anonymous poster hash: 14beb...0b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener du kun for å trene, eller skal du konkurrere i mesterskap?

Ikke et problem å droppe det hvis du og kroppen din takler det. Men ønsker du å bygge muskler og bli sterkere og i enda bedre form er det ikke ideelt.

Om det er en sjelden gang i blant eller ofte er også av betydning.

En liten (unødvendig?) kommentar: Holder det ikke at man faster hver natt?

Anonymous poster hash: f5374...815

Skrevet

eg trener for å holde meg i form og bli sterkere og slankere. Det er bare noen ganger jeg trener om kvelden, ellers trener jeg om ettermiddagen.

Jeg faster litt lenger enn bare om natten, ellers har det ingen effekt.

Skrevet

kommer an på hvor mange timer du trener. om det bare er 1-1.5 time er det ikke nødvendig så lenge du drikker nok

Anonymous poster hash: d625c...f67
Skrevet

Det er bare 1 time når jeg trener om kvelden, ja.

Takk for svar!

Skrevet

Hvis du får i deg litt raske karbohydrater (enkelt: drikk sjokomelk) med én gang etter trening korter du ned restitusjonstiden din med ganske mye. Dvs halvparten omtrent. Så er det opp til deg om du vil være spinn klar og restituert dagen etter eller kanskje tre dager etter...

Anonymous poster hash: 2c590...d07

Skrevet

kommer an på hvor mange timer du trener. om det bare er 1-1.5 time er det ikke nødvendig så lenge du drikker nok

Anonymous poster hash: d625c...f67

Jeg vil ikke krangle, men en times skikkelig trening er mer enn nok til at du bør spise rett etter trening for å korte ned restitusjonen.

Anonymous poster hash: 2c590...d07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...