Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg og min x har et barn sammen. HN har samvær hvor jeg er tilstede fordi barnet er lite enda. Han stakk fra familien sin i mars. Han mistet jobben sin og slet veldig psykisk pga dette. Han har fått hjelp i ettertid. Og i går hadde han besøkstid med sin sønnen i 1 time. Etter dette begynte det å komme meldinger med at han savnet familien sin. Og i dag kom det meld om hva jeg ser på som viktig i et forhold. Jeg svare på det. Det fikk flere meld frem og tlbake på hva vi begge følte og plutselig så endret han seg. Han var usikker. Ikke hørt noe mer siden. Har heller ikke sendt noen meld til han. Jeg strever med å forstå hva han vil. Han sier i går kveld at han vil. Og i dag spørsmål han og graver etter hva jeg ønsker. Jeg har ikke sagt hva jeg vil. Sagt jeg er usikker pga historie. Nå virker han som han vil. Men sier han er usikker. Anonymous poster hash: 14ddf...375
Superdolly Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Jeg blir helt forvirret av å lese det du skriver. Han vil, han vil ikke, han vil, han vil ikke. Bli sammen med deg igjen, da, antar jeg. Du kunne kanskje like gjerne spurt en prestekrage, sånn som vi gjorde da vi var fjorten? Jeg er ikke en type som orker slike spill, så jeg vil råde deg til å tenke nøye gjennom saken. Hva vil du, og hva vil det kreve av ham? Så forteller du ham dette. Klart og tydelig, ikke noe hinting eller tåkeprat. Så får han takle svaret ditt og finne ut hva han vil. (Jeg hadde ikke orket å forhode meg til en fyr som stakk av, og så et halvt år etter og ville bli sammen igjen, nei forresten, jo forresten...)
Gjest Antarctica Skrevet 27. juli 2016 #3 Skrevet 27. juli 2016 Han vingler. Hun dingler. Har vært der, og skulle ønske at jeg hadde klart å si: jeg finner meg ikke i å gå på gress - du er ute av mitt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå