Gå til innhold

Livmorfremfall?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt flaut, men jeg husker ikke hvordan underlivet så ut før fødsel, og jeg vet ikke hvordan andres ser ut. Jeg har blitt ganske slapp "der nede" etter fødselen, men det var jeg egentlig før også, så jeg er usikker på hvor mye som egentlig har forandret seg. Men, jeg har lest litt om livmorfremfall, og jeg lurer på hvordan dette ser ut/kjennes ut? Jeg har ingen problemer med å få en dildo "helt inn", kan jeg likevel ha livmorfremfall? 

Anonymous poster hash: 531f7...bbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du hatt det i en grad av betydning ville du ikke vært i tvil. Jeg fikk det, 5 uker etter fødsel kom det plutselig noe ut av skjeden. Fikk fullstendig panikk, men viste seg å være livmorfremfall og skjedeveggfremfall. Fikk beskjed om å komme tilbake etter 1 år dersom det ikke ble bedre. Nå er det 9 mnd siden og ting begynner å bli normalt igjen.

Anonymous poster hash: 29e7c...6f7

Skrevet

Fikk det etter fødsel nr.2, når jeg gikk kjentes det ut som noe bulte ut av skjedeåpningen. Veldig ubehagelig følelse. Gikk seg til av seg selv etter noen måneder da. Fikk det utrolig nok ikke etter fødsel nr.3.

Anonymous poster hash: 8dfe9...c59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...