Gå til innhold

Hatt en herlig ferie, men vurdere nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært i syden som de siste 6-7 årene ( unntak av spebarn året ) , reiste med to andre par og vi stor koste oss. Eneste er at jeg begynner å bli litt mettet av basseng og charter stilen . Drømmer mer om hytte i Danmark neste år. Noen med tips? Er helt blank :)

Anonymous poster hash: 1a522...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bodd i Eneltoft i år. Nå har vi vært heldig med været men det har vært en nyyyyydelig ferie.

Masse fine strender. Masse morsomme ting å finne på med barn i nærheten. Ebeltoft by er en koselig gågate med butikker og restauranter.

Blir nok Danmark neste år også.

Anonymous poster hash: d69c5...a6d

Skrevet

Personlig ville jeg heller vurdert å leie et lite hus med basseng i Toscana el.l., og leie bil og se litt diverse: flotte byer/steder, ut til kysten, vingårder osv.

Danmark kan være kjekt det, men kam få en ferie med bare regn, og mye vind -kan gjerne ikke bade på strendene. Parker og slikt er jo gøy, men er det ferien du hadde i tankene?

Uansett hvor man drar blir det gjerne kjekt hvis man legger opp til ting man liker å gjøre, da:)

Anonymous poster hash: 29953...f01

Skrevet

Toscana høres nydelig ut :) Danmark frister litt som ett barndoms minne muligens :) ebeltoft har jeg hørt flere skryter av :)

Anonymous poster hash: 1a522...5d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...