Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har en stor utvendig hemoride og vet jeg har innvendige da det gjør vondt med hard avføring + jeg kan blø. Nå nærmer fødsel seg og jeg tenker på dette med hemoridene. Jeg skal presse og hva skjer da, jeg kommer til å forverre hemoridene veldig, ikke sant? Huff det blir sikkert ikke godt etterpå?? Noen med erfaring? Anonymous poster hash: e497b...257
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Hadde en goga før jeg fødte, fikk tre til under pressing. Takk gud jeg var nummen i mellomkjøttet i ukesvis etterpå. Nå ser det ikke ut der nede, men det gjør ihvertfall ikke vondt. Anonymous poster hash: 3cebd...359
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Hadde en goga før jeg fødte, fikk tre til under pressing. Takk gud jeg var nummen i mellomkjøttet i ukesvis etterpå. Nå ser det ikke ut der nede, men det gjør ihvertfall ikke vondt. Anonymous poster hash: 3cebd...359 *giga Anonymous poster hash: 3cebd...359
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Jeg fikk også noen hemoroider mens jemmg var gravid, hvert fall en utvendig og den forverret seg under fødsel. Jeg visste ikke det var vanlig. Den var både vond og stor i utgangspunktet. Jeg vet ikke hva som skjer med hemoroider, men virker som den sprengte og fylte doen med blod. Innimellom fyller den seg opp igjen og blir skikkelig øm før den på nytt sprenger. Ja, det er vondt og ekkelt. Smører på shereptococ (eller hvordan det skrives) og fet hjelper litt, men den kommer tilbake av og til. Over to år siden fødsel. Anonymous poster hash: 4bc6d...155
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Jeg fikk en (eller flere?) når jeg presset, var ubehagelig og forstod ikke om den forsvant.. Men gikk bort av seg selv etter hvert. Var ikke godt, men glemmer det liksom i etterkant. Anonymous poster hash: e4c04...e2d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Hadde dronninga av alle hemoroider og undersåttene hennes under graviditeten. Null stress under fødselen og ikke et stort problem etterpå. Blør hver gang jeg bæsjer, men smerten er til å leve med. Anonymous poster hash: ffc7d...609
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Det trenger ikke være innvendig basert på de plagene du har. Spis svisker hver dag. Ta med i fødebaggen og spis jevnt etter fødselen så du holder avføringen myk. Det kan være lurt å droppe svisker akkurat når du merker fødselen er i gang, så du slipper diaré underveis 😉 Kjøp inn Sheriproct før fødsel, så kan du begynne behandlingen med en gang du kommer hjem fra sykehuset. Du kommer nok til å bli verre rett etter fødsel. Anonymous poster hash: 8dacc...095
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Fikk hemorider etter første fødsel og de kom tilbake da jeg var gravid med nr 2 selv om jeg ikke var hard i magen. Ble faktisk ikke verre etter pressingen med nr 2 (men jordmora kommenterte min hemoride og anbefalte sheriproct mens hun sydde meg). Har vondt innimellom og blør litt hvis jeg er litt dårlig i magen. Har aldri hatt hard mage heller stikk motsatt. Dette fremprovoserer hemoriden(e). Sheriproct bruker å fungere men ikke trengt å bruke det etter nr 2 faktisk. Drueklase i rævva kommer visst med kjøpet ved graviditet og fødsel. Er veldig vanlig har jeg funnet ut. Er som en pain in the ass. Bokstavlig talt😂 Anonymous poster hash: f88df...885
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå