Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Siden jeg kun har en mnd igjen ble jeg anbefalt å bare starte på den pakken med vitaminer for ammende, var ikke så stor forskjell sa apotekeren. Den inneholder også tran kapsler. Jeg tar også litt ekstra jern. Hva med dere? Anonymous poster hash: b5839...87d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Tar det sykehuset sier jeg skal ta, hvilket er ganske mye. Tar jern, Trio-B (høydose folat, B6 og B12), magnesium, tran og litg ekstra D-vitamin på toppen av det. Litt kortere på vei enn deg, men nærmer meg heldigvis. Anonymous poster hash: e609f...507
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Tar det sykehuset sier jeg skal ta, hvilket er ganske mye. Tar jern, Trio-B (høydose folat, B6 og B12), magnesium, tran og litg ekstra D-vitamin på toppen av det. Litt kortere på vei enn deg, men nærmer meg heldigvis. Anonymous poster hash: e609f...507 Oi høres ut som de har gått nøye gjennom sammen med deg hva du bør ta, det er jo kjempe bra. Men hvorfor sykehuset? FastLegen har ikke anbefalt noe annet til meg enn litt ekstra jern da jeg var litt lav.. Anonymous poster hash: b5839...87d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Oi høres ut som de har gått nøye gjennom sammen med deg hva du bør ta, det er jo kjempe bra. Men hvorfor sykehuset? FastLegen har ikke anbefalt noe annet til meg enn litt ekstra jern da jeg var litt lav..Anonymous poster hash: [acroznym=Full hash: b583979653e9df4bd47d39274442a87d] b5839...87d [/acronym] Har en kronisk sykdom som ikke helt bra som gravid, så er på Rikshospitalet i snitt annenhver uke. Litt overkill å gå til fastlegen i tillegg. De kjørte masse blodprøver på meg og vi ble enige om at jeg ihvertfall ikke skulle være ekstra dårlig fordi jeg mangler noe. Tok prøvene da jeg planla svangerskapet. Anonymous poster hash: e609f...507
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Har en kronisk sykdom som ikke helt bra som gravid, så er på Rikshospitalet i snitt annenhver uke. Litt overkill å gå til fastlegen i tillegg. De kjørte masse blodprøver på meg og vi ble enige om at jeg ihvertfall ikke skulle være ekstra dårlig fordi jeg mangler noe. Tok prøvene da jeg planla svangerskapet. Anonymous poster hash: e609f...507 Glemte tranebær med C—vitamin i farta. Anonymous poster hash: e609f...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå