Gå til innhold

Noen foreldre ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen foreldrene forventer virkelig at deres barn bare kan valse inn hos andre, mens de selv aldri har besøk . Er så lei av å leke barnehage i den ferien her .. De er ikke store barna heller 6-8 år , og la de leke ute hele dagen uten tilsyn kommer ikke på tale for oss. Så alltid vi og ett par andre foreldrepar som alltid blir å se etter andres barn. Er det virkelig sånn det har blitt ?!

Anonymous poster hash: f80e4...b4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde dine foreldre konstant oppsyn med deg da du var åtte år? Hvor uselvstendige skal disse barna bli? Mine er eldre, men fløy husimellom fra året før skolestart. Først hadde vi foreldre kontakt på SMS så vi alltid visste hvor de var, etterhvert slapp vi kontrollen mer og mer.

Anonymous poster hash: 11e79...10b

Skrevet

Hadde dine foreldre konstant oppsyn med deg da du var åtte år? Hvor uselvstendige skal disse barna bli? Mine er eldre, men fløy husimellom fra året før skolestart. Først hadde vi foreldre kontakt på SMS så vi alltid visste hvor de var, etterhvert slapp vi kontrollen mer og mer.

Anonymous poster hash: 11e79...10b

Ja mine foreldre visste hvor jeg var. Barna kan fint være ute alene , men handler om å faktisk titte til barna innimellom . Å ha en haug med unger hjemme daglig som skal ha det ene eller det andre fordi de ikke får være hjemme er ikke helt riktig . Blir de samme foreldrene som stiller opp for ungene . Noen av barna er pøbler , erter og klarer ikke helt sosiale koder.

Anonymous poster hash: f80e4...b4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...