Gå til innhold

Er ikke dette litt merkelig? Ang. jobb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søkte på en jobb i mai, kom til intervju i juni, andre gangs intervju i juli med beskjed om at jeg ville få beskjed i forrige uke.

Jeg har ikke hørt noe.

Sendte en mail i går morges og hørte om de hadde bestemt seg siden jeg ikke hadde hørt noe.

Den har de heller ikke svart på.

Virker ikke dette veldig uproft?

De burde jo tenke på at folk vil ha svar,den som får stillingen har oppstart 1.august.

Anonymous poster hash: cac71...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søkte på en jobb i mai, kom til intervju i juni, andre gangs intervju i juli med beskjed om at jeg ville få beskjed i forrige uke.

Jeg har ikke hørt noe.

Sendte en mail i går morges og hørte om de hadde bestemt seg siden jeg ikke hadde hørt noe.

Den har de heller ikke svart på.

Virker ikke dette veldig uproft?

De burde jo tenke på at folk vil ha svar,den som får stillingen har oppstart 1.august.

Rart å ikke høre noe. Kanskje ferietid? Kom ferien litt brått på de? Med oppstart 1. august høres det rart ut. Mulig andre har blitt tilbudt stilling, men ikke svart endelig? Jeg ville nok prøvd å ringe.

Anonymous poster hash: fe456...c6e

Skrevet

Kanskje de har tilbudt noen andre stillingen og venter på svar?

Skrevet

Ja, det er godt mulig.

Men, uansett merkelig at de sa på andregangs intervju at jeg skulle få beskjed forrige uke.

Mulig noen andre har fått tilbud, men hvor lang betenkningstid kan vedkommende ha da det er oppstart på mandag?

Rare greier....

Mvh HI

Skrevet

De har antakeligvis bestemt seg, og tilbudt jobben til en annen søker. Denne personen har enten ikke svart ennå, eller de driver og forhandler betingelser. De vil ikke sende avslag til de andre kandidatene før alt er i boks med den foretrukne kandidaten.

Men oppstart 1. august?! Har du ikke oppsigelsestid?

Anonymous poster hash: 52e23...d31

Skrevet

Er ikke i jobb pga nedbemanning i oljebransjen her på Vestlandet.

Skrevet

Jeg hadde tatt en telefon å hørt, ikke sendt mail ;)

Skrevet

Men har de sagt helt spesifikt at de kun er interessert i arbeidsledige søkere? Hva hvis man har oppsigelsestid?

Du får ringe sentralbordet og høre!

Anonymous poster hash: 52e23...d31

Skrevet

De sa på første intervju i juni at de ville ha en person som kunne begynne 1.august.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...