Gå til innhold

Ti dager over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og negativ test i forigårs...sist mens 18 Juni.... Preggers..? Fikk en svak positiv i juni, men det var så lite at det nok regnes som en forsinka mens.. Jeg blir sprø av denne kroppen! Henger jo ikke på greip, aner ikke om jeg har hatt EL siden heller.. Noen som har vært borti noe sånt før? Erfaringer..?

Anonymous poster hash: 7ab10...42b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også der nå. Sist mensen var 10 juni. Nå er det altså snart 2 måneder siden. Negative tester. Kroppen og hodet samarbeider ikke.

Skrevet

ja nei dette skjønner jeg ingenting av sjøl.. vi har vært prøvere "bare" ett halvår..   

har ikke hatt så mye som en spotting heller i mellomtida.. 

Forvirra!! 

HI 

Skrevet

Vi skjønner heller ikke så mye. Jeg har aldri vært så sen før....

Skrevet

Vi skjønner heller ikke så mye. Jeg har aldri vært så sen før....

Du hadde svak test i Juni? Testet igjen?

Anonymous poster hash: ecdb7...145

Skrevet

Og negativ test i forigårs...sist mens 18 Juni.... Preggers..? Fikk en svak positiv i juni, men det var så lite at det nok regnes som en forsinka mens.. Jeg blir sprø av denne kroppen! Henger jo ikke på greip, aner ikke om jeg har hatt EL siden heller.. Noen som har vært borti noe sånt før? Erfaringer..?

Men hvordan kan du si at du er ti dager over ikm om du ikke vet om du har hatt el enda?

Mulig du faktisk ikke har hatt el enda, og da vil du jo verken få mens eller positiv test.

Lykke til. Kjedelig når kroppen ikke spiller på lag :/

Anonymous poster hash: cdf4a...40d

Skrevet

Pco?

Anonymous poster hash: 05c8b...f56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...