Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har begynt å legge babyen min på 2 mnd for natta 18.30. Bruker en halvtime på å få han til å sovne. Så våkner han rundt 22 å får pupp og sover til 5.00-5.30. Så er jo heldig, men da er han lys våken i flere timer! Er så godt å få kvelden for seg selv, men vondt å stå opp så tidlig! Har flere barn så kan ikke gå å legge meg igjen på morgenen. Ville dere forsøkt å snu det med å ha han lenger oppe på kvelden? Hjelper det så han sover lenger? De andre legger seg 18.30-19.00 og, men sover til 6.30-7.00 Anonymous poster hash: f8a8b...f55
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Det går over 😊 Ville i hvert fall ikke lagt han senere om kvelden, da ender du gjerne opp med en overtrøtt unge som blir vanskelig å legge, og natta blir mest sannsynlig urolig. Anonymous poster hash: c18fe...f65
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Så bra. Da fortsetter jeg som vi gjør og så er det bare å holde ut med disse tidlige morgene! 😅😴 Anonymous poster hash: f8a8b...f55
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Jeg tenker at du er heldig min på 1 våkner mellom 4 og 5 hver dag. Bare fortsett Anonymous poster hash: b9917...d0d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Høres ikke dumt ut å fortsette med dette. Vår sov i mine armer eller la seg med oss på kvelden i mange måneder. Var uthvilt og det var deilig, men fikk aldri gjort noe på kvelden. Og vår var veldig krevende på dagen i den form at hun skulle bæres og være med kontinuerlig.. Men det må jo være til å holde ut å stå opp, da. Anonymous poster hash: 2e98f...373
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Høres ikke dumt ut å fortsette med dette. Vår sov i mine armer eller la seg med oss på kvelden i mange måneder. Var uthvilt og det var deilig, men fikk aldri gjort noe på kvelden. Og vår var veldig krevende på dagen i den form at hun skulle bæres og være med kontinuerlig.. Men det må jo være til å holde ut å stå opp, da. Anonymous poster hash: 2e98f...373 Sånn er han her babyen og, skal bare ligge på meg dagen lang og sove på meg! Derfor jeg var ivrig på å innføre leggerutiner tidlig så jeg får litt kveld og tid for meg selv 😅 Glad det fungerer godt foreløpig da! Så får jeg bare stå opp 5 og være fornøyd med kveldene i hvertfall 😜👍 Anonymous poster hash: f8a8b...f55
Mamma_til_2 Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Har baby en rutine som dere er fornøyd med så ikke begynn og kluss med den det fører ikke noe godt med seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå