Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Jeg og mannen har holdt sammen i 14år og vi har to barn. I løpet av svangerskapene mine har mannen også lagt på seg og veier nå nærmere 120kg. Han tåler en del ekstra kg pga hvordan kroppen hans er men nå synes jeg det er nok. Jeg oppmuntrer til sunt kosthold, prøver å ha turer med hele familien, handler ikke inn snop annet enn lørdag osv. Han har fått høyt blodtrykk så prøver å motivere innimellom. Minste er 8mnd og jeg er godt i gang med treningen, mistet 25kg selv om jeg enda har noen igjen. Er 164cm og 64-65kg. Ammer enda. Men så sliter jeg litt med denne "nye" kroppen til mannen og han besettelse av mat. Blir så sur når han ikke spiser. Har ikke kontroll på hva han putter i munnen og spiser det han har lyst på til enhver tid. Har gitt klar beskjed om at rundt barna er det sunt kosthold som gjelder og på hver eneste tur er det ikke nødvendig med sjokolade. Han maser om sex hele tiden og jeg tenner ikke all verdens lenger heller.. Mye av det ligger nok i to tøffe fødsler og skader som må rettes mer på med operasjon om et par mnd. Men samtidig blir jeg nesten tent av å se menn med fine kropper. På TV 😂😂😂 Jeg elsker mannen min overalt, vi har vært gjennom både kreft og dødfødsel, men nå måtte jeg bare lufte tankene litt. Vil at han skal ta bedre vare på seg selv 💕 Anonymous poster hash: 1ba5a...f53
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Kropp er viktig! Har vært sammen med mannen i 17 år. Han trenger ikke være en super-hunk, men jeg forventer at han tar vare på seg selv. Og så vil jeg jo gjerne at han skal ha et ønske om å gjøre seg attraktiv for meg!! Jeg kunne sikkert tålt noen kilo ekstra, men 120 høres drøyt ut. Han har kanskje ikke så god utholdenhet heller da? Verken i aktiviteter med ungene eller i senga? Jeg hadde ikke akseptert det! Anonymous poster hash: 5a9b6...4f2
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Utholdenhet har han så absolutt. Har et aktivt yrke og takler det meste. Men det er rett og slett utseendet som plager meg nå. Nesten flau for å tenke sånn 🙈🙈🙈 Ser på Younger og er helt betatt av fyren med tatoveringer🙄 Vi har nettopp passert 30-år. Anonymous poster hash: 1ba5a...f53
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Han er nesten dobbelt så tung som deg... Anonymous poster hash: b25b5...da1
Ylva og Mathilde Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Ingenting. Kropp (på andre) er bare transportmiddelet. Klart, hadde jeg ikke tent på ham, hadde jeg nok ønsket forbedringer, men foreløpig er det ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Og jeg tenner ikke på mannen minm siden han er 190 høy og veier 68 kg. Er ikke noe bedre å være for tynn og kjenner hver bidige knokkel. *grøs* Vil heller ha en på 120 kg. Anonymous poster hash: 72140...141
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Min mann har vært veldig tung tidligere, lenge før vi traff hverandre. På det verste veide han nesten 190kg. Nå veier han 90-100kg og det kler han, men jeg vil ikke at han skal gå mer opp. Inni meg er jeg litt redd for at han skal gå opp mye igjen, men samtidig må jeg stole på at han tar ansvar selv Han vet at han må tenke på kosten, også pga helsen. Jeg har sagt at han må være der for barna i mange år, og han er innforstått med det En annen ting er at jeg nok ikke kommer til å tenne på han om han blir for stor, og dette har vi snakket om. For jeg vil ikke ha en stor mann, selv veier jeg ca 52kg. Anonymous poster hash: 273cf...c2b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Betyr lite. Det viktigste er hvordan han er. Min mann har ikke anlegg for å bli så stor. Her er samhold, kommunikasjon, tilitt og respekt for hverandre som er fokus. Ikke så overfladisk som kroppsfasong... Anonymous poster hash: 15cf0...268
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 Mannen min er liten og tjukk, men jeg føler ikke i det hele tatt som du omkring hans kropp, matinntak og seksuelle appell likevel. Kulemagen og en penis litt under gjennomsnittet stopper meg ikke. Han er en helt fantastisk elsker i den forstand at han vet hva han kan gjøre for å gi meg enorm tilfredsstillelse. Men det du skriver får meg til å tenke at det ikke er selve overvekten som er hele problemet. Jeg leser det som at du er redd for å miste ham, at du syns det virker "farlig" å være så tung, at hans overspising eller hans hang til å være "uten kontroll" virker truende (som en slags alkoholisme på mat) og at dine tanker om Prosjekt Familie og dens enhet og enighet blir sabotert. Dette er større og viktigere ting! Anonymous poster hash: d9fe2...09c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #10 Skrevet 26. juli 2016 Nja... Jeg skulle gjerne sagt at det ikke betyr noe, at jeg hadde tent på ham uansett, men jeg vet faktisk ikke. Min mann er både lav og tynn, men han er verdens kjekkeste for meg uansett. Jeg vet også at andre damer synes han er kjekk, da det ikke mangler på interesse fra andre. Selv damer som er 10 cm høyere enn ham. Ideelt sett kunne han vært noen cm høyere og veid noen kilo mer, men det bryr meg svært lite. Han er verdens beste mann for meg uansett. Anonymous poster hash: 9d5af...772
LilleVilje Skrevet 26. juli 2016 #11 Skrevet 26. juli 2016 (endret) Kroppen er viktig. Ikke først og fremst på grunn av utseende, men på grunn av helse. Jeg har snakket med min mann om at jeg ønsker at han skal være tilstede i barnas liv så lenge som mulig, og at jeg også ønsker at vi begge skal være foreldre som "orker" - altså, orker fjellturer, orker å leke, orker å delta. Det betyr at vi må ta vare på kroppen og helsa. I svangerskapene mine har jeg lagt på meg 30 kg, og fått kjenne på hvordan det er å leve med overvekt - så utrolig tungt og slitsomt det er! Alt er lettere når man er normalvektig. Derfor har jeg også tatt jobben med å gå ned hvert eneste ett av de 30 kiloene, hver gang. Jeg tåler selvsagt at vekta svinger litt naturlig med tanke på aktivitetsnivå og hva som skjer i livet akkurat da, hos oss begge. Men jeg vil ikke ha en mann som er såpass overvektig at det medfører risiko for helsa, og heller ikke være det selv. Heldigvis er han helt på linje med meg i dette. En annen ting er at jeg heller ikke tenner noe særlig på overvektige menn - jeg har aldri følt meg tiltrukket av en mann som har vært tydelig overvektig, samme hvor sjarmerende han har vært og hvor god kjemi vi har hatt. Hvorfor vet jeg ikke, men det er nå engang sånn at vi tenner på forskjellige ting, og overvekt er turnoff for meg. Det vet mannen min også 😉 Men det viktigste er helseaspektet ved det, for når man har barn, er det ikke bare seg selv man lever for lenger. Endret 26. juli 2016 av LilleVilje
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #12 Skrevet 26. juli 2016 Svært lite. Jeg vil at mannen skal være sunn, og det er da ikke alltid vekt er en indikator. Anonymous poster hash: c6846...4ca
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #13 Skrevet 26. juli 2016 Og jeg tenner ikke på mannen minm siden han er 190 høy og veier 68 kg. Er ikke noe bedre å være for tynn og kjenner hver bidige knokkel. *grøs*Vil heller ha en på 120 kg. Anonymous poster hash: 72140...141 Høres ut som min drømmemann, vil du bytte? Anonymous poster hash: 81170...ad3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #14 Skrevet 26. juli 2016 Kropp har litt å si. Mannen min veier 130 kg, og som din mann har en kropp som bærer noen ekstra kilo bedre enn mange andre. Menn ikke 130 kg. Da vi møttes veide han rundt 95 kg. Jeg også syns det er vanskelig med sex og nærhet. Synes magen er i veien når vi har sex og det ødelegger orgasmen for meg. Anonymous poster hash: c1699...0f7
Gemini77 Skrevet 26. juli 2016 #15 Skrevet 26. juli 2016 Vil si det har mye med tenningen i forholdet å gjøre. Både mannen og jeg er opptatt av kropp og helse og spiser derfor sunt og trener jevnlig. Min kropp har ikke forandret seg etter 2 barnefødseler og det er jo ikke KUN gener. Alle følelsene mine for mannen ligger jo ikke i kroppen hans men begjæret kommer jo av en kombinasjon av en fantastisk mann som jeg elsker, samt en sunn, flott og sterk kropp.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #16 Skrevet 26. juli 2016 Utseendet betyr helt minimalt tror jeg, men det betyr litt at han holder seg i form og trives med å bruke kroppen. Anonymous poster hash: 50981...515
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #17 Skrevet 26. juli 2016 Min veide 68-70 kg når vi møttes. Veie nå 93-94 og jeg elsker han ikke noe mindre . Han er akkurat samme mannen Anonymous poster hash: a39f5...d02
Elisun Skrevet 26. juli 2016 #18 Skrevet 26. juli 2016 Mannen min og jeg har begge lagt oss ut noe sinnsykt.. Jeg elsker han like masse selv om, og han meg.. Jeg syns det er helt utrolig at han fortsatt har lyst på meg slik som jeg ser ut! Men, har slanket meg en del ganger men så ender vi tilbake i samme tralten og kiloene sniker seg på.... Nå er det nok! Det er igrunn ikke utseende som plager meg lengre! Det er helsa! Så for helsen til din mann sin del, så må han ta grep. Men jeg skjønner det er vanskelig uten at han gjerne blir sint og såret.. 😞
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #19 Skrevet 26. juli 2016 Kroppen er viktig. Ikke først og fremst på grunn av utseende, men på grunn av helse. Jeg har snakket med min mann om at jeg ønsker at han skal være tilstede i barnas liv så lenge som mulig, og at jeg også ønsker at vi begge skal være foreldre som "orker" - altså, orker fjellturer, orker å leke, orker å delta. Det betyr at vi må ta vare på kroppen og helsa. I svangerskapene mine har jeg lagt på meg 30 kg, og fått kjenne på hvordan det er å leve med overvekt - så utrolig tungt og slitsomt det er! Alt er lettere når man er normalvektig. Derfor har jeg også tatt jobben med å gå ned hvert eneste ett av de 30 kiloene, hver gang. Jeg tåler selvsagt at vekta svinger litt naturlig med tanke på aktivitetsnivå og hva som skjer i livet akkurat da, hos oss begge. Men jeg vil ikke ha en mann som er såpass overvektig at det medfører risiko for helsa, og heller ikke være det selv. Heldigvis er han helt på linje med meg i dette. En annen ting er at jeg heller ikke tenner noe særlig på overvektige menn - jeg har aldri følt meg tiltrukket av en mann som har vært tydelig overvektig, samme hvor sjarmerende han har vært og hvor god kjemi vi har hatt. Hvorfor vet jeg ikke, men det er nå engang sånn at vi tenner på forskjellige ting, og overvekt er turnoff for meg. Det vet mannen min også Men det viktigste er helseaspektet ved det, for når man har barn, er det ikke bare seg selv man lever for lenger. Veldig enig i det du skriver her. For meg er dette også et verdispørsmål, hva er viktig i livet, hvordan ønsker vi å leve livet, hva kan gjøres for å forebygge sykdom, ta ansvar for egen helse. Jeg tenner heller ikke på overvektige menn. Mennene kan være utrolig sjarmerende, men jeg forblir knusk tørr om mannen er tydelig overvektig. Noen kilo +/- betyr ikke så mye, men tydelig overvekt er fullstendig turnoff. Men det viktigste er helseaspektet ved det å holde et sunt kosthold og å være nok i aktivitet. Anonymous poster hash: 9a5fd...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå