Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Sambo har sin datter i tre uker, han har tatt ut ferie de to siste ukene i samværet, men har valgt å jobbe isteden.Jeg har ferie og tar hans datter med på ferie med mine barn og tatt henne med på ulike aktiviteter ila dagene hjemme ettersom faren ikke evner å gjøre det selv. Jeg fikk til slutt nok, følte på å bli utnyttet slik at han slapp å gjøre noe selv. Dette forteller jeg han. Har tatt meg av henne slik at han kunne jobbe, vært på ferie,shopping,kino,svømmehall,og andre ulike utflukter i hele min ferie og han har ikke så mye som løftet en finger. Etter jeg ga beskjed om dette har han begynt å kjøre sin datter til bestemoren tidlig på morningen slik at hun kan passe henne når han er på jobb og han henter henne ikke før kl 17 på ettermiddagen. Og dette i hans siste samværs uke. Intensjonen min om at jeg ga beskjed til han handlet aldri om at jeg ikke ville ta meg av henne, men om hans ikke tilstedeværelse. Kjenner meg kjempeforvirret. Å diskutere dette med han er som å diskutere med en femåring. Til orientering så er det en grunn til at vi ikke har ferie sammen... Så, her trenger jeg synspunkter. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6aecc...84d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Familievernkontoret og hjelp med kommunikasjonen Anonymous poster hash: 00f29...73c
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Det er veldig spesielt at han ikke har ferie sammen med barnet sitt. Anonymous poster hash: 2b41e...861
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Sambo har sin datter i tre uker, han har tatt ut ferie de to siste ukene i samværet, men har valgt å jobbe isteden.Jeg har ferie og tar hans datter med på ferie med mine barn og tatt henne med på ulike aktiviteter ila dagene hjemme ettersom faren ikke evner å gjøre det selv. Jeg fikk til slutt nok, følte på å bli utnyttet slik at han slapp å gjøre noe selv. Dette forteller jeg han. Har tatt meg av henne slik at han kunne jobbe, vært på ferie,shopping,kino,svømmehall,og andre ulike utflukter i hele min ferie og han har ikke så mye som løftet en finger. Etter jeg ga beskjed om dette har han begynt å kjøre sin datter til bestemoren tidlig på morningen slik at hun kan passe henne når han er på jobb og han henter henne ikke før kl 17 på ettermiddagen. Og dette i hans siste samværs uke. Intensjonen min om at jeg ga beskjed til han handlet aldri om at jeg ikke ville ta meg av henne, men om hans ikke tilstedeværelse. Kjenner meg kjempeforvirret. Å diskutere dette med han er som å diskutere med en femåring. Til orientering så er det en grunn til at vi ikke har ferie sammen... Så, her trenger jeg synspunkter. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6aecc...84d Hvorfor er du samboer og sammen med dette neket av en mann? Anonymous poster hash: a699b...005
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Til orientering... Vi har hatt våres opp og ned turer. Han sa til slutt at han ikke ville mer. Begrunnet det med at han måtte ta hensyn til sine egne barn, som JEG tar meg av når de er på samvær med far. Som takk, neglisjerer han meg hver eneste dag og generelt behandler meg dårlig. Jeg er på vei ut av forholdet nå. Anonymous poster hash: 6aecc...84d
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Tusenkronerstipset: ikke få barn med denne mannen!!! Anonymous poster hash: a2d41...465
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #7 Skrevet 26. juli 2016 Til orientering... Vi har hatt våres opp og ned turer. Han sa til slutt at han ikke ville mer. Begrunnet det med at han måtte ta hensyn til sine egne barn, som JEG tar meg av når de er på samvær med far. Som takk, neglisjerer han meg hver eneste dag og generelt behandler meg dårlig. Jeg er på vei ut av forholdet nå. Anonymous poster hash: 6aecc...84d Da skal du tenke det blir godt å bli kvitt han og kanskje du kan si fra til moren av barnet så hun får vite hva før gjør når han har samvær. Da har hun mulighet til å dra han inn på familievernkontoret også. Anonymous poster hash: 957ff...34f
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #8 Skrevet 26. juli 2016 Som mor hadde jeg blitt kjempesint hvis far holdt på sånn! Stemor kan være fin og flott, hun, men ungene reiser til far for å ha samvær med ham, ikke med kun stemor eller for å bli "stuet vekk" hver dag hos farmor! Klart det kan oppstå ting som gjør at far må dra på jobb noen timer en dag, eller barna vil til farmor, men denne mannen har tydeligvis ingen planer om å ha ferie med barnet sitt, og da kunne heller barna vært hos meg, der hvor vennene deres er. Syns du har all grunn til å reagere, og jeg syns mannen din høres ut som en tulling! Anonymous poster hash: bee64...3ed
sug lut Skrevet 26. juli 2016 #9 Skrevet 26. juli 2016 Sambo har sin datter i tre uker, han har tatt ut ferie de to siste ukene i samværet, men har valgt å jobbe isteden.Jeg har ferie og tar hans datter med på ferie med mine barn og tatt henne med på ulike aktiviteter ila dagene hjemme ettersom faren ikke evner å gjøre det selv. Jeg fikk til slutt nok, følte på å bli utnyttet slik at han slapp å gjøre noe selv. Dette forteller jeg han. Har tatt meg av henne slik at han kunne jobbe, vært på ferie,shopping,kino,svømmehall,og andre ulike utflukter i hele min ferie og han har ikke så mye som løftet en finger. Etter jeg ga beskjed om dette har han begynt å kjøre sin datter til bestemoren tidlig på morningen slik at hun kan passe henne når han er på jobb og han henter henne ikke før kl 17 på ettermiddagen. Og dette i hans siste samværs uke. Intensjonen min om at jeg ga beskjed til han handlet aldri om at jeg ikke ville ta meg av henne, men om hans ikke tilstedeværelse. Kjenner meg kjempeforvirret. Å diskutere dette med han er som å diskutere med en femåring. Til orientering så er det en grunn til at vi ikke har ferie sammen... Så, her trenger jeg synspunkter. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 6aecc...84d Han hadde jeg ikke giddet å være samboer med. Menn som ikke prioriterer ungene sine er voldsomt uatttraktive.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå