Gå til innhold

Dere som har campingvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

* Vasker dere opp i vogna eller går dere til felleskjøkken?

* Pusser dere tenner i vogna?

Vi både vasker opp og pusser tenner og alt slik h is vi ikke bor i nærheten av do anlegg og slik. Ser at der viligger på på sørlandet så vasker de fleste opp på felleskjøkken og de pusser tenner og div på do anlegget. ..

Anonymous poster hash: 3b000...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker felles, aldri vogna.

(Er fra Sørlandet da hvis det har betydning!)

Anonymous poster hash: f1633...f66

Skrevet

Er fra Østlandet. Vasker opp i fellesanlegget og pusser tenner i vogna. Dusjer og går på do i fellesanlegget og sminker meg og ordner hår osv i vogna.

Er i utgangspunktet ikke et campingmenneske. Foretrekker litt mer privat atmosfære og større plass. Vasker opp i fellesannlegg fordi der er det større plass så jeg slipper å føle meg helt kvelt og dusjer og går på do der fordi vi ikke har bad i vogna. Har portapotti til nød om det ikke er andre toalett muligheter men denne blir aldri brukt.

Sminker meg i vogna fordi jeg trives best med å få gjøre det i fred.

Vi har hytte også og jeg foretrekker den langt over vogna. God plass, privatliv, eget bad og kjøkken og man har mulighet til å trekke seg tilbake når man er lei eller å gå å legge seg når man er trøtt uten å bli forstyrret av andre.

Nettopp vært på 10 dager campingferie. Vogna ble brukt kun som soverom og vi var ute på div attraksjoner hver dag. Hadde blitt gal hvis ikke. Orker ikke masete campingnaboer eller små unger som kjeder seg på så liten plass.

Vi har tre små barn så passer alltid på å ligge så nært fellesanleggene som mulig så lenge det er plass. Til nød blir portapottien tatt i bruk og oppvasken tatt i vogna.

Anonymous poster hash: 14122...28c

Skrevet

Jeg vasker opp på felleskjøkkenet fordi vasken blir så fort tett i vogna. Går somregel på do i fellesanlegget, og dusjer alltid der. Dette for å slippe å tømme doen så ofte og fordi jeg trenger litt plass når jeg dusjer 😀 camping er supert 👍🏻

Skrevet

Vi bruker stort sett engangs på tur så det blir kniver og gafler + kjele og evt boller som trengs å vaskes opp,så må har vi gjort en i vogna siden vi må over veien for å komme til kjøkken...Er vi nære kjøkken så vasker vi opp der 😊

Hi

Anonymous poster hash: 3b000...a1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...