Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #1 Skrevet 26. juli 2016 Finnes det? Tredje dagen med dritt i sekken pga salat til lunsj. Dressing lukter ikke godt etter noen dager i veska 😂 Hvilke bokser og hvor??? Helst fysisk butikk. Anonymous poster hash: 3e7d4...e6f
Anyne Skrevet 26. juli 2016 #2 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har kun vært fornøyd med Tupper sine bokser. Har mange forskjellige og de er tette som bare det. Kan ha med suppe dinglende i veska, og vaffelrøre uten at de lekker noenting!! Dyre, men anbefales!
soleia Skrevet 26. juli 2016 #3 Skrevet 26. juli 2016 Jeg har kun vært fornøyd med Tupper sine bokser. Har mange forskjellige og de er tette som bare det. Kan ha med suppe dinglende i veska, og vaffelrøre uten at de lekker noenting!! Dyre, men anbefales! Det er TW boksar eg og stolar mest på. Har hatt eit suppeuhell i veska, men det må nok eg sjølv ta ansvar for, sidan eg var litt i farta då eg festa lokket.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #4 Skrevet 26. juli 2016 Tupperware 😍 Anonymous poster hash: f0d83...cc3
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2016 #5 Skrevet 26. juli 2016 Enstemmig vedtatt 😂 disse får jeg kun fra konsulent? Anonymous poster hash: 3e7d4...e6f
Trultetryne Skrevet 26. juli 2016 #6 Skrevet 26. juli 2016 Enstemmig vedtatt 😂 disse får jeg kun fra konsulent? Anonymous poster hash: 3e7d4...e6f De må bestilles via konsulent ja, men du kan bestille uten å måtte ha party Du finner nærmeste konsulent på tupperware.no, eller du kan sende meg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå