Gå til innhold

Negativ på negativ, men likevel gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.
Jeg og "samboeren" min har et lite problem.

Jeg fikk en liten blødning den 30 Juni men den varte knapt et par timer.
I ettertid har jeg vært mye dårlig, kvalme og større og ømme bryster og murring nederst i magen og utflod.
Jeg ventet en ny runde med mensen for et par dager siden men den har enda ikke kommet.
Jeg har tatt tester men de har vist negativt.

Både jeg og "samboeren" blir litt oppgitt her begge to fordi vi skjønner ingenting lengre.

Kan det være at jeg kanskje produserer HCG veldig sent?
Jeg har prøvd å prate med legen min men han mener at det er ingen vits i å beskymre seg og at dette vil gå over.
Så kommer ingen steder der føler jeg.

Håper det er noen her inne som enten kan gi meg litt mer tips eller andre ting fordi ting er ganske slitsomt når det er sånn

Anonymous poster hash: 93f5a...486
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du igjen 🙈

Anonymous poster hash: 2d8ef...f17

Skrevet

Hvor gammel er du?

Jeg har det sånn, har funnet ut at jeg ikke har el hver mnd lengre. Skal til lege nå for å sjekke om det er for sent for meg.

Anonymous poster hash: fffb3...194

Skrevet

Jeg er 24

Hvor gammel er du?

Jeg har det sånn, har funnet ut at jeg ikke har el hver mnd lengre. Skal til lege nå for å sjekke om det er for sent for meg.

Anonymous poster hash: fffb3...194

Skrevet

Du igjen

Anonymous poster hash: 2d8ef...f17

???

Skrevet

Kanskje du har en vanncyste som forsinker menstruasjon. Gravid er du neppe..sorry.

Anonymous poster hash: 0d709...a5c

Skrevet

Jeg hadde 2 negative før jeg fikk en positiv. Da var jeg 2 mnd på vei.

Anonymous poster hash: 6ebda...df8

Skrevet

Hos meg ble alle tester negative. Jeg gikk på p-piller, og på pilegrimer uke pleide jeg alltid å få blødning i 6 dager.

Da menstruasjon nr 3 ikke kom dro jeg til legen. Han tok blodprøver som en uke senere kom tilbake positiv... Ultralyd viste at jeg var 9-10 uker på vei, hjertet slo.

Jeg sluttet selvsagt på pillen øyeblikkelig.

Anonymous poster hash: 199e0...2ab

Skrevet

Jeg har testet negativt både 1-2 og 3 dager etter forventet mens med begge mine. Testet så igjen når mensen var 6 dager forsinket og fikk positiv test. Hvor mange dager siden er det du skulle hatt mensen da?

Og hvorfor skriver du "samboeren" er dere ikke samboere? Merkelig bruk av tegnet..

Anonymous poster hash: d697c...020

Skrevet

Jeg har testet negativt både 1-2 og 3 dager etter forventet mens med begge mine. Testet så igjen når mensen var 6 dager forsinket og fikk positiv test. Hvor mange dager siden er det du skulle hatt mensen da?

Og hvorfor skriver du "samboeren" er dere ikke samboere? Merkelig bruk av tegnet..

Anonymous poster hash: d697c...020

Grunnen til at jeg skriver "samboer" er fordi han har ikke sendt flyttemelding, han er her hele tiden, prøver å finne ut om vi eventuelt kan bli samboere så derfor skrev jeg det slik.

Skrevet

???

Det er vel du som skrev innlegg tidligere her som lurte på om du var gravid, og legen ville ikke høre på deg

Anonymous poster hash: dc603...537

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...