Gå til innhold

Så mange griser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så noen som byttet en bleie på ungen sin på en plen på dyreparken istad. Hva med å gå til et stelle rom kansje? Ekle folk.

Anonymous poster hash: 66312...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kunne jeg fint ha gjort!

Skrevet

Hva er galt med å skifte bleie på plenen? Hadde aldri tenkt på at det skulle være galt så nøff nøff......

Skrevet

Det hadde garantert jeg gjort også 🐽

Anonymous poster hash: a3483...a36

Skrevet

Jeg ville da mye helller ha skiftet bleie på en plen, enn på et stellerom i en travel park midt i juli. For stellerom, de kan være ekle de

Anonymous poster hash: eac91...cf5
Skrevet

Så mange fisefine pyser som går rundt omkring - f.eks. i dyreparker. Forstår ikke at de orker, der må de jo trolig også se dyr som gjør fra seg - helt uten bleier, uten at dyrepasserne tar dyrene til stellerommet eller toalettet.... Ikke rart folk blir traumatiserte!

:D

Anonymous poster hash: 1f76c...a2b
Skrevet

Plenen er nok reinare enn stellerommet.

Skrevet

Omg, stellerom er noe av det ekleste jeg vet, skifter heller på en matte på gresset da altså. Og om det er noen i dyreparken som ikke tåler å se en bæsjebleie er de virkelig på feil sted.

Restaurantbord/spisested er jeg enig i at grensen går.

Skrevet

Har de griser i dyreparken???!!!

Anonymous poster hash: e5509...4fe

Skrevet

Det hadde jeg også gjort. Uten å nøle. Løpe rundt halve parken på jakt etter et suggete stellerom. Jeg skifter bleie på ungen i vogna. Tar typ max ett minutt i stedet for å stresse etter det rommet et kvarter

Anonymous poster hash: c3573...031

Skrevet

Hva er problemet så lenge det ikke blir gjort på bord eller solsenger o. l???

Skrevet

Er man grisete om man skifter bleie på en plen i dyreparken, eller nær sagt hvilken som helst plen? Virkelig? Nei, ærlig talt, jeg hadde heller skifta på ungen på plenen, gitt, enn å lete etter et høyst sannsynlig ganske skittent stellerom.

Tåler du ikke å se en bæsjebleie? Har du ikke barn selv, da?

Anonymous poster hash: 63b7e...e03

Skrevet

Hva er problemet så lenge det ikke blir gjort på bord eller solsenger o. l???

Jeg har da skiftet på solseng også jeg. Med håndkle under, selvsagt, men å skifte bleie på småbarn skal veldig mye til for å bli ekkelt altså.

Skrevet

Hi her.

Sorry assa, men jeg har lurt dere alle sammen. Saken er den at jeg selv måtte skifte på datteren min på plenen i dyreparken i dag. Når jeg gjorde dette, la jeg merke til at det var mange som glante i vår retning, flere sendte meg stygge blikk. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gjøre en vri på problemstillingen, for erfaringsmessig blir jeg hudflettet når jeg starter et innlegg her inne på DIB. Alle skal være uenige med meg.

Men da vet jeg at det store flertallet ikke syntes at det jeg gjorde var galt, selv om jeg virkelig fikk følelsen av det i parken i dag.

Skrevet

Er man grisete om man skifter bleie på en plen i dyreparken, eller nær sagt hvilken som helst plen? Virkelig? Nei, ærlig talt, jeg hadde heller skifta på ungen på plenen, gitt, enn å lete etter et høyst sannsynlig ganske skittent stellerom.

Tåler du ikke å se en bæsjebleie? Har du ikke barn selv, da?

Anonymous poster hash: 63b7e...e03

Jeg tåler fint å se bæsjebleier. Kunne godt ha skiftet på en benk eller annet også for min del om det var en liten håndduk under den delen av barnet. Og guess what.... jeg har ikke barn. Jeg forstår jeg burde bli som Hi for å være normal uten barn :sjokkert:

Nr. 6

Anonymous poster hash: 1f76c...a2b

Skrevet

LETT hadde jeg skiftet på plenen!

Anonymous poster hash: 8e226...b7b

Skrevet

Blikk får man vel uansett hva man gjør. Det finnes alltid en eller annen der ute som bare MÅ se etter feil/se ned på noen .

Kunne fint skiftet bleie på en plen jeg også ☺️

Anonymous poster hash: e8e3b...7bf

Skrevet

Hadde jeg også lett gjort! Ser ikke noe galt i det :danse:

Anonymous poster hash: dffd7...4ab
Skrevet

Hi her.

Sorry assa, men jeg har lurt dere alle sammen. Saken er den at jeg selv måtte skifte på datteren min på plenen i dyreparken i dag. Når jeg gjorde dette, la jeg merke til at det var mange som glante i vår retning, flere sendte meg stygge blikk. Derfor tenkte jeg at jeg skulle gjøre en vri på problemstillingen, for erfaringsmessig blir jeg hudflettet når jeg starter et innlegg her inne på DIB. Alle skal være uenige med meg.

Men da vet jeg at det store flertallet ikke syntes at det jeg gjorde var galt, selv om jeg virkelig fikk følelsen av det i parken i dag.

Tror neppe de reagerte på det...bare du som følte det!

Skrevet

Haha huff, da skulle du vært med på den båten til Danmark som jeg var på da jeg hadde baby. Båten var stappfull av folk, det var ETT stellerom på hele båten, med lang kø utenfor. De vanlige doene hadde også kø, og det var ingen plass til å skifte der. Babyen var for stor til at jeg klarte å skifte på ham i vogna lenger, og det var helt umulig å finne et område uten folk.

Babyen gråt sårt og trengte virkelig å skiftes på, så til slutt gjorde jeg det jeg måtte og skiftet på håndkle på gulvet på det stedet jeg kunne finne med minst folk. Dessverre så jeg ikke at de som var nærmest satt og spiste. Da fikk jeg ikke bare stygge blikk, men ble skjelt ut etter noter. Skjønner dem godt altså, men følte ikke jeg hadde noe valg der og da.

Anonymous poster hash: 171b4...a6d
Skrevet

Jeg var forresten på et stellerom en gang. Brukte nok litt tid, da hun hadde tidenes bleie. Kom ut igjen, for å finne en mor som skiftet på babyen si i "bilstolsete-tingen" som er montert på typiske matvarehandlevogner. Babyen satt med nakne stumpen i det setet som alle bruker om hverandre. Tviler på at butikkene er så nøye med å gjøre disse rene?

DET syns jeg var ekkelt det!

Anonymous poster hash: 8e226...b7b

Skrevet

Har de griser i dyreparken???!!!

Anonymous poster hash: e5509...4fe

Ja de har faktisk det, noen store voksne og så har de fått barn. Mange grisunger.

Anonymous poster hash: 21e73...a2b

Skrevet

I dyreparken på baksiden av alle restaurantene fant jeg et kjempefint stellerom som faktisk lukta godt (der ved alle karusellene). Fikk gratis glass med babymat + smoothie til lille gull. Hadde helt klart byttet på en plen om jeg var langt unna der!

Skrevet

Tror vinkel konkludere med at vi som bytter bleier på ungene utenfor stellerommene klarer å gjøre det på en renslig og hygienisk måte for omgivelsene, mens de ekte grisene er de som bruker stellerommene. Hvordan klarer man å grise til et helt stellebord og veggene rundt med bæsj? Uten å rydde opp/melde fra om "uhellet"?

Anonymous poster hash: 6b492...fac

Skrevet

Haha! Lurer på hvordan denne tråden hadde sett ut om du skrev i hi at det var du som var "grisen". Har opplevd det samme som deg, hi, det med at hu alltid blir omtrent angrepet her inne. Har testet det flere ganger ved å skrive en historie fra flere sider. Ganske moro😂

Skifter bleier på plener og diverse vi også! :D Helt normalt. Nøff!

Anonymous poster hash: b05ef...a0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...