Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Har ei god venninne som snart skal gifte seg. Forloveren hennes er verdens søteste dame, men også verdens største rotehue. Har etterspurt et utdrikningslag nå i lengre tid og i dag viste det seg at hun har planlagt null nix og nada. Så for at det i det hele tatt skal bli noe, har jeg nå påtatt meg ansvaret. Den eneste datoen som passer, er om 12 dager, så har ikke mye tid å planlegge på. Vi blir ca 10-15 stk og jeg har i utgangspunktet tenkt å ha det hjemme hos meg. Har ikke noe stort budsjett å ta av, da de fleste som kommer er studenter og dermed ikke kan spytte i alt for mye, max 200 kr pr pers. Foreløbig tenker jeg: Alle tar med en rett til felles lunsj Det blir servert cava og noen cocktail, resten av alkoholen tar folk med seg. Vi må ha noen leker, har dere noen tips? En av de som kommer er nyutdanned massør, så en time med massasje. Grilling på kvelden hvor folk tar med seg kjøtt /fisk selv om jeg holder tilbehør. Tenkte muligens et rebusløp, har dere noe tips til dette? Andre ting vi kan gjøre? Litt småstressa her kan man si 😛 Anonymous poster hash: a890d...63b
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Alle tar med en gave hver som symboliserer vennskapet med bruden så må bruden gjette hvem pakken er i fra og hvilken historie som hører med pakken
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Alle tar med en gave hver som symboliserer vennskapet med bruden så må bruden gjette hvem pakken er i fra og hvilken historie som hører med pakken Så utrolig hyggelig!!! Tusen takk, det skal jeg virkelig ta med 👍😀 Anonymous poster hash: a890d...63b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Blås opp x antall ballonger. Skriv navnene til ekser og tidligere flørter på hver ballong. Så får bruden en og en ballong, forteller litt om hvorfor det ikke ble de og "tar farvel" før hun sprekker ballongen. Hysterisk morsomt hvis hun har noen katastrofale mannehistorier i fortiden, ikke så gøy om hun har oppført seg pent hele livet Anonymous poster hash: e3b84...972
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Still den kommende ektemann en del spørsmål av varierende art og skriv ned svarene. I utdrikningslaget spør dere bruden de samme spørsmålene og så må hunngå tippe hva han har svart. (Og evt drikke om hun tar feil) Anonymous poster hash: fd976...913
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Vannkrig Eller lei hoppeslott,hihi Anonymous poster hash: f8baa...555
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Still den kommende ektemann en del spørsmål av varierende art og skriv ned svarene. I utdrikningslaget spør dere bruden de samme spørsmålene og så må hunngå tippe hva han har svart. (Og evt drikke om hun tar feil) Anonymous poster hash: fd976...913 Fin vri på den er at du ikke stiller de sammen spørsmål men f eks Du spør han hva det morsomste dyret i dyreparken Så spør du hun hvilket dyr han ville sammenlignet hun med på soverommet Vi hadde den han sa ape og hun sa tiger😂😂
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Tusen takk damer, her var det mye bra å ta med seg. Tror dette kommer til å bli bra 😀 Anonymous poster hash: a890d...63b
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juli 2016 #9 Skrevet 25. juli 2016 Hvis dere ikke er så veldig gamle kan dere også dra den drikkeleken "jeg har aldri"🙈Flaut og en får vite ting enn kanskje ikke vil vite om de andre
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #10 Skrevet 25. juli 2016 Hvis dere ikke er så veldig gamle kan dere også dra den drikkeleken "jeg har aldri"Flaut og en får vite ting enn kanskje ikke vil vite om de andre Det var en sånn tråd her inne engang, der fikk man vite endel interessant og morsomt om en del nick Skulle kanskje lagd en sånn tråd igjen Anonymous poster hash: 1a505...513
TøffiTrynet☠ Skrevet 25. juli 2016 #11 Skrevet 25. juli 2016 Ser du har fått mange gode forslag her. Bra! 👍🏻 Det kommer til å bli et koselig utdrikningslag, og så flott at du tar på deg ansvaret. Lykke til! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå