Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Jenta på 4 år er superivrig her hun driver i campingvogna og styrer etter at hun har sovet litt i bilen etter en dag i dyreparken..Plutselig hoster hun og det høres ut som at hun ikke får puste,hun roper på meg mens hun gråter og strever litt med å puste mens hun brekker seg og svelger og svelger..Tar henne på armen og roer henne og da vil hun ha vann og etter ett par slurker er hun i farta igjen og sier at nå ble det borte..Kan det være at hun svelget feil? Hender seg jeg svelger feil også og da blir det på en måte litt slik..Nå 10 minutter etter er hun iallefall helt i hundre og helt gira her...Men hun ble kjemperedd og jeg ble også bekymret.. Anonymous poster hash: c3936...ac8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Kan hun ha fått noe i vrangen? At hun har svelgt noe hun ikke burde ha i munnen, men ikke tør si det til deg? Om tilstanden hennes endrer seg på noen måte - pustefrekvens/-dybde, magesmerter eller annet så ta kontakt med lege og fortell hva som skjedde. Mest trolig har jo dette gått helt fint, men bare vær litt oppmerksom uten å bekymre henne. Anonymous poster hash: e639f...11f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Kan hun ha fått noe i vrangen? At hun har svelgt noe hun ikke burde ha i munnen, men ikke tør si det til deg? Om tilstanden hennes endrer seg på noen måte - pustefrekvens/-dybde, magesmerter eller annet så ta kontakt med lege og fortell hva som skjedde. Mest trolig har jo dette gått helt fint, men bare vær litt oppmerksom uten å bekymre henne. Anonymous poster hash: e639f...11f Hun sier selv at hun svelget spyttet sitt og at det går bra nå..Og så "vill" som hun er nå så tror jeg det går helt fint 😊 Hi Anonymous poster hash: c3936...ac8
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Høres ut som om hun svelget det i feil rør Anonymous poster hash: a8582...4e6
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Ja det var nok det hun fikk 😊 Hun er helt i hundre her nå så! Hi Anonymous poster hash: c3936...ac8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå