Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Har lovet jentungen at hun skal få hull i ørene når hun blir 10 år, men skyte hull hos frisøren er uaktuelt. Ser at Pinpoint i Oslo piercer barn, og har selv god erfaring med dette studioet ( men bor ikke i oslo lenger, bor i stavanger). Har noen erfaring med barn som tar hull i øret hos et profesjonelt studio med kanyle, istedenfor å skyte hull hos frisøren? Anonymous poster hash: 499e8...2ac
LilleVilje Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Hvis du bor i Stavanger, ville jeg sjekket ut Solid Tattoo og piercing. Mange aktører i Stavanger, noen knyttet til MC-gjenger, men Solid vet jeg er seriøse og ordentlige. Jeg kjenner mange som bruker dem fast til både tatovering og piercing, og hadde brukt dem selv hvis jeg skulle noe. Vet ikke om de tar ørepiercing på barn, men verdt å sjekke - så lenge det er med din godkjennelse og du er med, tror jeg de er OK, når det er en tiåring og ikke en treåring det er snakk om 👍
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 De fleste seriøse studioene har 12-årsgrense for hull i ørene. Anonymous poster hash: b528e...c86
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 De fleste seriøse studioene har 12-årsgrense for hull i ørene. Anonymous poster hash: b528e...c86 Ok, men nå lurte jeg på om noen har erfaring med det. Som sagt er frisørhull uaktuelt, så om hun må vente til hun er eldre for å ta med piercingnål så må hun det. Men pinpoint har lavere grense for øreflipp og mer seriøst studio skal en lete lenge etter Anonymous poster hash: 499e8...2ac
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Har lovet jentungen at hun skal få hull i ørene når hun blir 10 år, men skyte hull hos frisøren er uaktuelt. Ser at Pinpoint i Oslo piercer barn, og har selv god erfaring med dette studioet ( men bor ikke i oslo lenger, bor i stavanger). Har noen erfaring med barn som tar hull i øret hos et profesjonelt studio med kanyle, istedenfor å skyte hull hos frisøren? Anonymous poster hash: 499e8...2ac tok kofikk skutt hull hos studio, ikke frisør. ntakt med piercing studio for vårt barn 8 år, de sa det beste var å skyte hull, og gjorde det. så Anonymous poster hash: d052c...70a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 mi jente fikk hull skutt hull i ørene.. gikk veldig fint og er over på et blunk. Aldri hatt et eneste problem med det. Jeg har selv skutt hull, og aldri hatt problemer med det heller. Anonymous poster hash: 598f7...e63
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 tok kofikk skutt hull hos studio, ikke frisør. ntakt med piercing studio for vårt barn 8 år, de sa det beste var å skyte hull, og gjorde det. så Anonymous poster hash: d052c...70a Kan aldri i livet tro at et seriøst studio mener det er best å skyte hull. Men slet litt med å lese det du skrev så kanskje jeg misforstod? Anonymous poster hash: 499e8...2ac
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 mi jente fikk hull skutt hull i ørene.. gikk veldig fint og er over på et blunk. Aldri hatt et eneste problem med det. Jeg har selv skutt hull, og aldri hatt problemer med det heller. Anonymous poster hash: 598f7...e63 Så da har ingen andre problemer med det da heller mener du? Anonymous poster hash: d7d7d...602
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #9 Skrevet 25. juli 2016 mi jente fikk hull skutt hull i ørene.. gikk veldig fint og er over på et blunk. Aldri hatt et eneste problem med det. Jeg har selv skutt hull, og aldri hatt problemer med det heller. Anonymous poster hash: 598f7...e63 Blir aldri forbauset på dumheten her inne... Så det medisinske aspektet har kan vi se bort ifra fordi det har gått bra med deg og barnet ditt? 🤔 Anonymous poster hash: c4a04...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå