Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Skal bytte telefonleverandør til Chess, og får derfor nytt SIM-kort til min iPhone. Da blir vel alt jeg har på telefonen slettet? Hva gjør jeg for å enkelt beholde alt? Anonymous poster hash: 75e77...5e0
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Nå lagres det ikke noe data fra iPhone på simkortet, så vil tro det ikke skjer noe om du bytter simkort. Men du kan med fordel ta en sikkerhetskopi av iPhone likevel. Jeg lastet ned iTunes på datamaskinen og koblet iPhone til datamaskinen. Tok en fullstendig sikkerhetskopi. Da kan du gjenopprette iPhonen dersom noe skulle gå galt. Du kan også gjøre dette ved bytte av telefon, og du får da alle data inn på den nye telefonen. Det også er mulig gjennom iCloud, men mener det er begrenset plass for lagring der. Anonymous poster hash: 470f2...304
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Tusen takk for utfyllende svar veldig snilt av deg! Anonymous poster hash: 75e77...5e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå