Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Hadde igjen godteri fra helgen som jeg ikke likte, og ga det til 3-åringen (sånn Laban-greier). Hun sitter og gomler på det og er storfornøyd, men hun har fått så mye godteri i ferien og jeg føler meg dritt. Flere som har skeiet ut? Vi skal begynne med lørdagsgodt (dvs frukt o.l) straks igjen, men er det dårlig gjort å gi sånt innimellom? Har ikke pleid det, men de siste ukene har det blitt sånt. Anonymous poster hash: 6003f...7e5
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Hjelpes... Anonymous poster hash: 2d24a...f93
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Hadde igjen godteri fra helgen som jeg ikke likte, og ga det til 3-åringen (sånn Laban-greier). Hun sitter og gomler på det og er storfornøyd, men hun har fått så mye godteri i ferien og jeg føler meg dritt. Flere som har skeiet ut? Vi skal begynne med lørdagsgodt (dvs frukt o.l) straks igjen, men er det dårlig gjort å gi sånt innimellom? Har ikke pleid det, men de siste ukene har det blitt sånt. Anonymous poster hash: 6003f...7e5 Slapp av, det er ferie;) Anonymous poster hash: ce8d3...c49
mamma_bergen Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Min spiste noe snop etter helgen nå før frokost Har ingen problemer med det.
*Miss Marple* Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Du vil få et hardt liv med barn hvis du er så redd for å ikke følge boken. Hva i all verden tror du kan skje om ungen får litt ekstra sukker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå