Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Andre ungen på et par dager en finner vandrende alene... Og det midt på formiddagen denne gangen. Ligger folk og sover mens toåringer kommer seg ut av huset? Er det mulig?? Anonymous poster hash: 74981...4b4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Hva snakker du om? Anonymous poster hash: c6717...ca2
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 http://www.tv2.no/nyheter/8472202/ Anonymous poster hash: 74981...4b4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Selvfølgelig er det mulig. Plutselig en dag klarer de å klatre ut av senga, selv om de ikke klarte det dagen før. Det kunne faktisk ha skjedd hos deg også... Anonymous poster hash: 8f0fd...9fa
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 På formiddagen er veldig rart! Men tidlig på morgen så sover sikkert foreldrene og om ungen klarer å låse opp døren så er det ikke rart. Vi har en 2-åring som ikke går ut av sengen på natten (som vi vet), han kommer aldri inn til oss. Han kan låse opp ytterdøra så vi vurderer å kjøpe en krok for å ha lengre opp på døra som han ikke når. Men vi tror ikke at han er typen til å stikke av, han er veldig sjenert og skeptisk av seg. Mens andre unger på den alderen er ikke skeptisk i det hele tatt og vandrer gjerne alene om de får lov. Anonymous poster hash: bb2ce...c23
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Selvfølgelig er det mulig. Plutselig en dag klarer de å klatre ut av senga, selv om de ikke klarte det dagen før. Det kunne faktisk ha skjedd hos deg også... Anonymous poster hash: 8f0fd...9fa Nja, ut av senga kanskje. Men ikke ut av huset. For det første ville jeg våknet av forsøket, og om ikke ville alarmen gått om de fikk opp ytterdøra. Anonymous poster hash: 74981...4b4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Nja, ut av senga kanskje. Men ikke ut av huset. For det første ville jeg våknet av forsøket, og om ikke ville alarmen gått om de fikk opp ytterdøra. Anonymous poster hash: 74981...4b4 Langt fra flertallet har alarm på døra. Og sover du så lite tungt at du våkner om at ungen går ut av senga? Vi har ikke soverommene vegg i vegg og hadde ikke våkna. Ikke har vi alarm på døra. Anonymous poster hash: bb2ce...c23
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Langt fra flertallet har alarm på døra. Og sover du så lite tungt at du våkner om at ungen går ut av senga? Vi har ikke soverommene vegg i vegg og hadde ikke våkna. Ikke har vi alarm på døra. Anonymous poster hash: bb2ce...c23 Jeg våkner av et host eller nys, ja. Og en toåring klarer ikke helt lydløst å ta seg ut av huset. Jeg kan på en måte skjønne det når ungen hadde gått ut på natten. Men den gutten i dag kom tilbake til foreldrene ca kl 11... Hadde de ikke oppdaget han var borte? Anonymous poster hash: 74981...4b4
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #9 Skrevet 25. juli 2016 Jeg våkner av et host eller nys, ja. Og en toåring klarer ikke helt lydløst å ta seg ut av huset. Jeg kan på en måte skjønne det når ungen hadde gått ut på natten. Men den gutten i dag kom tilbake til foreldrene ca kl 11... Hadde de ikke oppdaget han var borte? Anonymous poster hash: 74981...4b4 Så lett våkner ikke vi og ikke alle andre, det er forskjell på folk. Ja rart med det i dag. Anonymous poster hash: bb2ce...c23
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #10 Skrevet 25. juli 2016 Tror mange faktorer spiller inn her : hvor er barnets rom iforhold til foreldrene. Sover feks barnet nede der ytterdøren er og foreldrene oppe, er det mulig å gå ut. Hvor dypt sover foreldrene. Er det gode rutiner på låsing av dører? Anonymous poster hash: 04ee7...b34
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #11 Skrevet 25. juli 2016 Vi oppdaget vår 2 åring oppe på stua en natt, da ble det trappegrind nede ogaå. Anonymous poster hash: 7741e...d5c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #12 Skrevet 25. juli 2016 At en 2 åring kan komme seg avgårde skjønner jeg kan skje. Men at foreldrene ikke visste det syns jeg er rart. Med mindre noen har passet han og ikke fått gitt eller turt å gi foreldrene beskjed. Anonymous poster hash: e50bf...670
Ylva og Mathilde Skrevet 25. juli 2016 #13 Skrevet 25. juli 2016 De har vel ferie, snudd litt oppned på døgnet, og sovet tungt mens ungen har sklidd lydløst ut da. Jeg synes ikke det høres merkelig ut. Hadde dødd av skam selv, men skjønner godt at det kan skje!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #14 Skrevet 25. juli 2016 Glad at min toåring ikke klatrer over senga sin, forsiktig og redd av seg. Hadde blitt redd og flau om hun forsvant. Pinlig å sove til langt på dag med små unger i hus. Anonymous poster hash: df79e...b12
kaffefrua83 Skrevet 25. juli 2016 #15 Skrevet 25. juli 2016 Dette re noe man tror at aldri kommer til å skje en selv, frem til den dagen (natten) det faktisk skjer. Min eldste fant jeg ute i sandkassen en søndagsmorgen kl 8, i regnvær, i bare bleia. Følte meg ikke særlig høy i hatten da jeg gikk ut i morgenkåpen for å hente han inn igjen. :-/ Ser noen foreslår å sette krok på døren. IKKE gjør det! Hva om det begynner å brenne?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #16 Skrevet 25. juli 2016 Gutten kan jo bare ha stukket av mens foreldrene trodde han sov i vogna eller senga. Mine sov fortsatt to ganger om dagen da de var 2. Anonymous poster hash: 22d69...e68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå