Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Ser vi er mange her, mødre som føler seg tom for energi. Helt siden jeg ble mamma for over 10 år siden har jeg jaktet på mer energi. I en kort periode med målrettet trening, kostholdsprogram og fitline vitamintilskudd, opplevde jeg å ikke ha behov for søvn 10 timer + hver dag. Disse produktene er jo svinedyre og gir meg et rødflammete utslett så fort jeg blir litt varm eller styrer litt. Derfor uaktuelt å forsette med. Jeg kan sove ekstremt mye nå, ser vi er flere. Kan glatt ta 10 timer hver natt. Har sjekket verdier hos legen. Flere innspill til hvordan man kan få mer energi? Noen som vi dele litt erfaringer? Anonymous poster hash: 31b1c...d31
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Jeg trenger like mye som deg, men har stort sett greit med energi bare jeg får søvnen min. Det som gir meg best påfyll er en tur på heia:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Løping gir meg energi og overskudd! Og gode venner msn kan le sammen med!! Anonymous poster hash: 6e3ed...c56
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 Trening, frisk luft, nok dagslys. Hund. Anonymous poster hash: 90c95...bbd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Trening, drikk vann, spis sunn mat (grønnsaker, lage mat fra bunnen og prøve å unngå "ferdigmat" med tilsetningsstoffer.), fast sengetid. dette har hjulpet meg. håper du føler deg bedre snart Anonymous poster hash: 3b412...b7b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Her tårnet i mye kaffe og red bull😳 Helt tom for energi, sover mye.. Anonymous poster hash: 32a9f...5db
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 Samme her. Må helst sove 12 timer for å føle meg noen lunde levelig. Trening gjør meg bare enda mer trøtt og sliten. Får ikke den energiboosten andre sier man skal få av det. Har litt astma, vet ikke om det kan være grunnen. Anonymous poster hash: 7fe21...46c
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Dere sover jo altfor mye! Om jeg sover mer enn 7 timer så blir jeg utrolig grinete. Og får vondt i ryggen... Anonymous poster hash: c58cf...c9e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #9 Skrevet 25. juli 2016 Dere sover jo altfor mye! Om jeg sover mer enn 7 timer så blir jeg utrolig grinete. Og får vondt i ryggen... Anonymous poster hash: c58cf...c9e Folk er forskjellige. Om jeg bare får sove i bare 7 timer blir jeg grinete! Anonymous poster hash: 32a9f...5db
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #10 Skrevet 25. juli 2016 For å rekke alt på morgenen før jobb må jeg opp senest kl 6. Om jeg måtte ha 10 timer søvn måtte jeg legge meg kl 20. Gjør dere virkelig det? Joda, jeg er trøtt innimellom. Men kuttet ut sukker/godteri, for det er virkelig energityv. Ble bedre da. Anonymous poster hash: c58cf...c9e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 25. juli 2016 #11 Skrevet 25. juli 2016 For å rekke alt på morgenen før jobb må jeg opp senest kl 6. Om jeg måtte ha 10 timer søvn måtte jeg legge meg kl 20. Gjør dere virkelig det? Joda, jeg er trøtt innimellom. Men kuttet ut sukker/godteri, for det er virkelig energityv. Ble bedre da. Anonymous poster hash: c58cf...c9e Nei, når jeg har dagvakter går jeg med underskudd på søvn, og må stort sett sove litt på ettermiddagen/kvelden. Har jeg ikke mulighet til det på noen dager blir jeg fort gretten og tar meget lett til tårene. Det går fint en dag eller to, men så er det vanskelig å holde fokus.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #12 Skrevet 25. juli 2016 Skylle ønske mat fra bunnen og trening hjalp. All mat jeg lager er skikkelig mat. Blir litt bedre av trening, men det tar minst 3 mnd med målrettet trening før jeg er der. Dvs at jeg kun trenger å hente meg inn med 10 timer søvn hver 3 natt ca. Jeg må opp kl 07. Legger meg med eldste kl 21. Har perioder jeg sover mindre om natten pga jeg må legge meg senere. Da er jeg så trøtt av jeg snøvler, mister ting, hjernen er latterlig treg. Skal sies at jeg er veldig effekt når jeg er våken. Både på jobb og hjemme. Mannen bruker i hvert fall dobbelt så lang tid på middag osv. Anonymous poster hash: 31b1c...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå