Gå til innhold

Minste begynner i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er kun 1 år ved barnehage start. Jeg har muligheten til å ha henne hjemme tirsdag og torsdag, går det med 100% stilling? Jeg vil ikke ha henne der hver dag når jeg ikke må. 

Anonymous poster hash: cb8d6...703
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er opp til deg hvor mye du bruker plassen, du må bare betale for 100 % når det er det du har disponibelt.

Anonymous poster hash: 91ff5...58f

Skrevet

Og er kun 1 år ved barnehage start. Jeg har muligheten til å ha henne hjemme tirsdag og torsdag, går det med 100% stilling? Jeg vil ikke ha henne der hver dag når jeg ikke må.

Husk at du gjør det vanskelig for 1 åringen å komme inn i miljøet og daglige rutiner h is hun er der bare sporadisk eller få dager i uka. Selvsagt individuelt. Jeg ville faktisk hatt barnet der noen få timer på fridagen, feks fra morgen og frem til lunch for st hun skal komme raskt inn i rutinene.

Skrevet

Det er opp til deg hvor mye du bruker plassen, du må bare betale for 100 % når det er det du har disponibelt.

Anonymous poster hash: 91ff5...58f

Nei, man må bruke det så og så mye, men jeg husker ikke hvor mye.

Skrevet

Husk at du gjør det vanskelig for 1 åringen å komme inn i miljøet og daglige rutiner h is hun er der bare sporadisk eller få dager i uka. Selvsagt individuelt. Jeg ville faktisk hatt barnet der noen få timer på fridagen, feks fra morgen og frem til lunch for st hun skal komme raskt inn i rutinene.

Hun er der fulle dager man-ons-fre, det er nok tenker jeg.

Skrevet

Hun er der fulle dager man-ons-fre, det er nok tenker jeg.

Hvis hun har full plass, så bør hun være der hver dag i begynnelsen for å bli ordentlig kjent og trygg, Heller ha litt kortere dager de dagene du egentlig kan ha henne hjemme. Du bør og være obs på at barnehagen nok har tenkt tilvenning tre dager etter hverandre

Anonymous poster hash: 4ad88...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...