Gå til innhold

Mulig jeg kjøper ny bilstol idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to spørsmål: 

Har fra før besafe izi go, til babyen på 8 mnd og 3 uker. Hun veier vel 10kg+ (ikke veid på 1,5 mnd), men greia er at hun er så LANG... (øverste sjiktet på skjemaet) og selene passer ikke så godt. Leste at når der stroppene kommer ut går under skulderen er det på tide å skifte, og det gjør de. Det er kjempetrangt og jeg merker bare at hun ikke passer godt i bilstolen. 

Jeg har planer om å kjøpe Besafe Izi Plus som neste bilstol, er det OK å ha en 8-9 måneder gammel baby i den? 

Andre spørsmål: 

Kan jeg selge den første bilstolen for 500 kr eller noe? Den er helt i orden, aldri vært i krasj eller noe lignende, 2,5-3 år gammel. Synes det er synd å hive den, og den kostet jo mye som ny. 

Anonymous poster hash: 04f45...50f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den nye kan settes bakovervendt og det er "liggestilling" på den så er besafe stoler gode stoler ( de er store men har du plass så er de fantastisk)

Til spm 2 så kan du selge den men ikke sikkert du får 500kr for den, det er mange stiller tilsalgs.

Skrevet

Googlet den nå og ja den stolen kan du kjøpe!

Skrevet

Googlet den nå og ja den stolen kan du kjøpe!

Ja, skal ha den bakover :) Takk

Skrevet

Vi har besafe izi plus og med liggestilling kunne jeg fint brukt den til en på 8 mnd. Vår har brukt den siden han var ett år, sitter fortsatt fint i den (to år nå). Men den tar mye plass i bilen, spesielt i liggestilling. Så ville prøvd før jeg kjøpte om dere har mindre bil. Blir veldig lite benplass for passasjersetet foran i vår Nissan quashqai

Skrevet

Vi har besafe izi plus og med liggestilling kunne jeg fint brukt den til en på 8 mnd. Vår har brukt den siden han var ett år, sitter fortsatt fint i den (to år nå). Men den tar mye plass i bilen, spesielt i liggestilling. Så ville prøvd før jeg kjøpte om dere har mindre bil. Blir veldig lite benplass for passasjersetet foran i vår Nissan quashqai

Vi har volvo v50. Men spørs da, må nok prøve, ja :) Jeg har MYE plass til bena når 3-åringen sitter bak meg, men spørs om vi ikke må omrokkere for samboeren min er 188cm og lang i bena. Ikke så svær bil, men får prøve ja. 

Hvilke seter er tilsvarende, bare mindre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...