Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #1 Skrevet 25. juli 2016 Altså, nå våknet jeg klokken 4 av at 5 ungdommer roper " ta han ta han!!" Og lagde masse leven.Jeg måtte jo bare stå opp for å se hva som foregikk(selv om jeg tenkte pokemon...man vet jo aldri, kunna vært noen andre de skulle ta).Joda, der sprang de frem og tilbake midt i natta for å fange pokemon!?!Jeg mener, come on klokka er 4!De vekte selvfølgelig de to minste(ja de var helt opp ved vinduet vårt)pg jeg synes det går litt for langt noen ganger.....har dere vært borti lignende?!  Anonymous poster hash: fc06e...4f9
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #2 Skrevet 25. juli 2016 Folk er jo sprø. Ble gått ned flere ganger på aker brygge her om dagen, siden ingen ser hvor de går. 8/10 går med nesa nedi mobilen. Rart ikke flere har blitt påkjørt etc. Anonymous poster hash: a3ac3...684
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #3 Skrevet 25. juli 2016 Jeg syns denne appen er fantastisk, ikke bare er den morsom, men i motsetning til veldig mange andre spill på mobiler og andre enheter krever den faktisk at de som spiller det beveger på seg. De fleste i dag er alt for stillesittende.  Men som HI sier, selv om man er opptatt med dette spillet må man bruke hodet. Nei, man skal ikke løpe ut i trafikken Nei, men skal ikke gå på folk Nei, man skal ikke vekke andre midt på natten Nei, man skal ikke..... .... ... Anonymous poster hash: 277a2...b5e
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #4 Skrevet 25. juli 2016 De gikk som sombier rundt på gravplassen her en dag. Er visst myr pokemon på en gravplass nær et vann her med oss. Synes ikke det passet seg. Ikke var de der for å besøke grav, de gikk med nesen ned i mobilen og kræsja nesten i gravene i forsøk på å finne de det teite greiene. Må legge til dette ikke var unge bare, også de i sent 20-30 års alderen. Ser fort det er pokemon det går i når de holder mobilen slik. Det kommer til å skje mange ulykker. Barn går rett i veien f.eks. Bare vent å se.  Anonymous poster hash: 5810d...4af
Gjest Stjerneklart Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Om det er noen trøst, sÃ¥ er det nok ikke snakk om lange tiden før det dabber av og folk gÃ¥r lei Â
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Joda, folk må se seg om og ikke gå på folk eller midt i veien. Og kanskje roe seg ned noen hakk på natten. Men som ei her over sier; folk kommer seg ut og går. Folk som kanskje omtrent ikke har beveget seg på flere år. Jeg syntes at det er helt topp. Men folk skal bry seg med alt i disse dager, surmule for alt.  Anonymous poster hash: c76b5...1fd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #7 Skrevet 25. juli 2016 De gikk som sombier rundt på gravplassen her en dag. Er visst myr pokemon på en gravplass nær et vann her med oss. Synes ikke det passet seg. Ikke var de der for å besøke grav, de gikk med nesen ned i mobilen og kræsja nesten i gravene i forsøk på å finne de det teite greiene. Må legge til dette ikke var unge bare, også de i sent 20-30 års alderen. Ser fort det er pokemon det går i når de holder mobilen slik. Det kommer til å skje mange ulykker. Barn går rett i veien f.eks. Bare vent å se.  Anonymous poster hash: 5810d...4af Her har kirken gått ut med at alle er hjertelig velkomne til å jage pokemon på kirkegården bare de tar hensyn til begravelser og uke løper, roper eller har med hund.   Anonymous poster hash: 2986e...422
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #8 Skrevet 25. juli 2016 Her har kirken gått ut med at alle er hjertelig velkomne til å jage pokemon på kirkegården bare de tar hensyn til begravelser og uke løper, roper eller har med hund.   Anonymous poster hash: 2986e...422 Så bra. Jeg tenker det bare er fint at kirkegårder blir besøkt, ofte så tomt og trist, enda noen nesten er flotte parker. Noen drar jo for eksempel for navneinspirasjon, så synes ikke det gjør noe så lenge de oppfører seg.  Rope og skråle i nabolag om natten, og å gå inn i andres hager er ikke greit!  Men ellers topp at folk kommer seg ut:) Og kriminelle er mindre trygge, kan jo være pokemonjegere hvor som helst;)  Anonymous poster hash: c77db...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå