Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Jeg har nå i 1 år vært student og jobbet ca 50%. Har fått lån og stipend fra lånekassen i tillegg til lønn. Hvordan beregnes permisjonspenger utfra dette? Mine svangerskap blir regnet som risikosvangerskap og sist ble jeg sykemeldt 50%, hadde da en 100% stilling og var ikke student. Dermed kan jeg ikke jobbe mere mens jeg er gravid. Noen som vet? Dette svangerskapet var ikke planlagt. Har mann, så jeg er ikke alene. Har tenkt til å ringe Nav og prate med de, men ville høre litt her. Får ikke sove pga alle tankene og bekymringene som kverner I hodet. Anonymous poster hash: 98bb8...1f8
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Det kommer nok til å ordne seg. Hvis du fortsetter som student vil du få fullt fødselsstipend. Det påvirkes ikke av utbetaling fra nav. Ang jobb kan du søke om svangerskapspenger og dette likestilles med lønn som du vil få beregnet foreldrepenger av. Det blir ikke påvirket av hva som betales ut fra lånekassen. Anonymous poster hash: 63988...7fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå