Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Er i syden, og mange ukjente kommer til meg å spør hvor mange mnd jeg er på vei. Når jeg forteller det så sier de at jeg må dekke til magen fordi jeg kan miste babyen hvis babyen får strålinga av solen. Er dessverre allerede solbrent overalt inkludert magen uansett hvor jeg mye jeg prøver å være forsiktig. Har 1 åring som jeg leker med hele tiden og bader med så er litt bekymret nå for at jeg har skadet barnet. Anonymous poster hash: d472d...9d1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Er vel noe med at babyen kan bli for varm den og. Men har nok gått veldig bra. Bare pass litt på og dekk til magen din fremover. Anonymous poster hash: 45c49...bfd
Ylva og Mathilde Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Say what? Stråling? Som liksom ikke penetrerer via klær? UVB da? Aldri hørt om UVB-stråleskadede babyer. Og temperaturen reguleres vel fint, du blir nok dårlig før babyen blir skadet. De får barn helt fint rundt ekvator.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Man kan faktisk ta solarium når man er gravid også. Strålene når bare noen mm inn i huden. Babyen din kan ikke ta skade av dette. Det som kan påvirkes er at du kan få pigmentflekker lettere pga hormonene i kroppen din. Anonymous poster hash: 756a4...004
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Alt med måte. Forsøk å være mest i skyggen, drikk masse vann, pass på at du ikke blir for varm. Ikke ligg og stek deg. Kan ikke mannen din leke med ettåringen? Det er for øvrig ikke anbefalt å ta solarium når man er gravid. Anonymous poster hash: 6717a...b3f
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Man kan faktisk ta solarium når man er gravid også. Strålene når bare noen mm inn i huden. Babyen din kan ikke ta skade av dette. Det som kan påvirkes er at du kan få pigmentflekker lettere pga hormonene i kroppen din. Anonymous poster hash: 756a4...004 Ikke anbefalt å ta solarium når man er gravid. Har ingenting med stråling å gjøre, men varmen. Anonymous poster hash: 45c49...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå