Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Noen her som har blitt plaget med sammenvoksningene etter keisersnitt? Hadde for et år siden mitt tredje ks og allerede under den operasjonen ble de plaget på grunn av sammenvoksninger. Tok lang tid og de forsøkte å løsne på noe av det gamle. Men nå har jeg blitt så plaget med magesmerter, og det er som om jeg kjenner et par punkter som er trangere enn resten av tarmen. (Er smertefullt når luft eller avføring skal forbi). Det jeg lurer på er om noen har slike plager? Vil nødig opereres på nytt da det bare fører til flere sammenvoksninger... Anonymous poster hash: 6a16c...3ed
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Jeg ville fått det vurdert av lege uansett. Men siden du ønsker å unngå operasjon om ikke det er høyst nødvendig, så ville jeg faktisk ha gitt akupunktur en sjanse. Garantert mange som nå vil fnyse og si at det ikke har noen hensikt, men jeg har sett arr og bindevev endre seg betydelig etter arrbehandling med akupunktur, også svært gamle arr (mange år gamle) har blitt myke og fine igjen, og dypere bindevev har også blitt mykere og gitt mindre problemer. Du bør i så fall finne noen som har god erfaring med arrbehandling med klassisk akupunktur, for du vil nok trenge klassisk arrbehandling og i tillegg en del andre punkter av klassisk akupunktur som støttebehandling for området. Anonymous poster hash: a29f4...26d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Jeg ville fått det vurdert av lege uansett. Men siden du ønsker å unngå operasjon om ikke det er høyst nødvendig, så ville jeg faktisk ha gitt akupunktur en sjanse. Garantert mange som nå vil fnyse og si at det ikke har noen hensikt, men jeg har sett arr og bindevev endre seg betydelig etter arrbehandling med akupunktur, også svært gamle arr (mange år gamle) har blitt myke og fine igjen, og dypere bindevev har også blitt mykere og gitt mindre problemer. Du bør i så fall finne noen som har god erfaring med arrbehandling med klassisk akupunktur, for du vil nok trenge klassisk arrbehandling og i tillegg en del andre punkter av klassisk akupunktur som støttebehandling for området. Anonymous poster hash: a29f4...26d Hehehe. Særlig at det virker på adheranser inni magen. Anonymous poster hash: 25e4e...8ec
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Hehehe. Særlig at det virker på adheranser inni magen. Anonymous poster hash: 25e4e...8ec Jeg har sett det skje og ett av tilfellene ble bekreftet av lege også i etterkant, spesielt ett tilfelle der de vurderte å prøve en operasjon til fordi pasienten var såpass plaget. Etter en del akupunkturbehandlinger forsvant dette og operasjon var unødvendig. Dette var arr etter to operasjoner i keisersnittarr med indre adheranser som også laget problemer med tarmfunksjonen. En annen person ble også bekreftet hos spesialist på sykehuset, spesialisten sa at hun ikke ville trodd det om hun ikke selv hadde undersøkt pasienten før behandlingene med akupunktur ble påbegynt og deretter når pasienten skulle inn for en operasjon pga. sammenvoksninger i underlivet. Da pasienten kom inn til operasjon var det ingen sammenvoksninger igjen, noe som iflg. spesialisten skulle være umulig, de kunne ikke forsvinne av seg selv. Men før og etter-bildene løy ikke. Så tro hva du vil, jeg vet hva jeg har sett og erfart. At slike som deg ikke tror det er mulig betyr ikke at det ikke er mulig. Hi får gjøre seg opp sin egen mening, jeg garanterer ikke at det fungerer på alle, jeg bare forteller at jeg vet det er de som har fått hjelp for samme problematikk. Men det er sikkert mange ting som spiller inn, deriblant erfaringen til akupunktøren, pasientens helingsevne m.m. Uansett bør Hi få en vurdering på tilstanden av lege først. Anonymous poster hash: a29f4...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå