Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Ei venninne (nå eks venninne) ble kjempe sint på meg fordi jeg ble gravid. Hadde ikke noe hemmelig pakt med henne og for meg og samboer lå alt til rette for å få barn. Fikk heller aldri noe forklaring på hvorfor hun ble sint. Barn har hun også, så var heller ikke det at hun kjente på savnet etter et selv. Anonymous poster hash: e277e...37d
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Rart og rart. Ble dumpet av en som mente jeg hadde holdt på med kammeraten hans. Han var rasende.. Jeg har aldri vært i nærheten av å være med denne kammeraten. Føles rart å bli kjeftet på av en voksen mann pga noe så absurd. Anonymous poster hash: ac5b8...14c
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Ikke direkte sint, men fornermet over at jeg "beskylte" henne for å smitte meg med en forkjølelse.. ble sagt som spøk fra min side, men fikk den regla tilbake om at det var fryktelig unødvendig å beskylde henne for slikt, bla, bla, bla. X venninde nå av andre grunner. Anonymous poster hash: 563f5...90e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Vel ble beskyldt for å ha stjelt lårene til en dame en gang. Og nesen en annen gang. Ja ganske mye rart folk kan bli sint for når enn jobber med psykisk syke eller demente. Men av "vanlige" folk så ble eksen til min nåværende mann sint på meg fordi jeg visstnok ikke hilste godt nok på henne på fest. Prøvde å yppe til bråk og kalte meg bitch etc. Jeg sa bare ok og synd det og gikk. Anonymous poster hash: 1b576...3c2
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #5 Skrevet 24. juli 2016 En venninne som ble sint fordi jeg ikke hadde varslet på forhånd at vi skulle i gang med et prøverrørsforsøk, og mente jeg hadde forrådt henne da vi ble gravide... Anonymous poster hash: f543b...3e1
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #6 Skrevet 24. juli 2016 Det rareste er den gangen jeg var opprørt og skrev et innlegg om det her. Fikk mange rasende svar om dårlig norsk, at jeg måtte roe meg ned osv. Anonymous poster hash: bf8d7...9d5
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #7 Skrevet 24. juli 2016 Ble beskyldt for å ha fyrt av en bombe(!) i hagen til en fyr her jeg bor. Han er kjent i nabolaget for å være litt hissig, men da han skjelte meg ut fordi noen hadde sprengt ett eller annet tok det kaka altså. At han så at vi liksom løp avgårde var ganske uforståelig. Jeg satt høygravid på en fortauskant og ventet på noen som skulle plukke meg opp, og var ikke kapabel til å løpe én meter. Anonymous poster hash: e48cf...dcb
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #8 Skrevet 24. juli 2016 Under en diskusjon om biler og merker hvor det ble snakket om mange forskjellige og hva folk syntes om de forskjellige bilene sa jeg at jeg ikke hadde helt sansen for den ene bilen. Da klikker det bananas for en og han går til grovt personangrep på meg. Om utseendet mitt, om personligheten, familien min. Før han ble satt på plass av andre rakk han å få lirt ut av seg det skulle vært tvangsabort på horer og at han skulle ønske det var en lov om det når horefitta som jeg kaller mamma ble gravid med meg. At horeunger som meg ikke fortjente å leve. Alt dette for en bil! Greit nok hans drømmebil, men å klikke sånn fordi noen ikke har samme mening? Og ikke viste jeg at det var hans drømmebil heller (ikke at det hadde endret mitt syn av bilen). Anonymous poster hash: 75a2d...755
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #9 Skrevet 24. juli 2016 Hehe. Gubben blir tidt og ofte sint for idiotiske ting. For stort hull i majonespakken. (Og ikke en mm stort som gjør at man holder på å sprenge pakken), stekte ingrediensene i feil rekkefølge da jeg lagde omelett i dag. (Furtet som en unge) osv osv...? Anonymous poster hash: de8a0...060
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #10 Skrevet 24. juli 2016 Vet ikke om det er det rareste men tidligere julen var vi på tur med barn på 5,6 og 10 år. Vi hadde hele dagen på oss, var ute for å være ute. Mannen stresset sånn og gikk så fort hele tiden. Gikk i forveien, ventet, gikk i forveien, ventet litt, osv.. Jeg spurte om han ikke kunne vente litt og gå sammen med oss. Han skjelte meg ut for jeg forsto ikke at en måtte ta hensyn til ALLE når vi går tur og jeg gikk altfor seint. Altså jeg gikk sammen med de to barna som var yngst og prøvde å være tålmodig når de stoppet og så på sommerfugler eller plukket blåbær. Jeg spurte om han ærlig talt var sur på MEG fordi jeg ventet på ungene og jada han mente at jeg burde ta tak i armene og dra dem med meg om jeg ikke fikk de med meg med å mase på de. Å herregud så sint han var. Ungene forsto ingenting😳 PG det varte i flere timer! Utrolig... Jeg ble helt satt ut, begynte å grine for jeg forsto ingenting. Senere på kvelden sa han unnskyld og sa han forsto han hadde vært litt hissig... Anonymous poster hash: 68718...29e
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #11 Skrevet 24. juli 2016 Vet ikke om det er det rareste men tidligere julen var vi på tur med barn på 5,6 og 10 år. Vi hadde hele dagen på oss, var ute for å være ute. Mannen stresset sånn og gikk så fort hele tiden. Gikk i forveien, ventet, gikk i forveien, ventet litt, osv.. Jeg spurte om han ikke kunne vente litt og gå sammen med oss. Han skjelte meg ut for jeg forsto ikke at en måtte ta hensyn til ALLE når vi går tur og jeg gikk altfor seint. Altså jeg gikk sammen med de to barna som var yngst og prøvde å være tålmodig når de stoppet og så på sommerfugler eller plukket blåbær. Jeg spurte om han ærlig talt var sur på MEG fordi jeg ventet på ungene og jada han mente at jeg burde ta tak i armene og dra dem med meg om jeg ikke fikk de med meg med å mase på de. Å herregud så sint han var. Ungene forsto ingenting😳 PG det varte i flere timer! Utrolig... Jeg ble helt satt ut, begynte å grine for jeg forsto ingenting. Senere på kvelden sa han unnskyld og sa han forsto han hadde vært litt hissig... Anonymous poster hash: 68718...29e Tidligere i uken prøvde jeg å skrive 🙄 Anonymous poster hash: 68718...29e
Himmel og hav Skrevet 24. juli 2016 #12 Skrevet 24. juli 2016 Jeg fikk kjeft fordi fortauene i byen ikke var måkt. Riktignok jobber jeg i en kommunal stilling, men absolutt ikke med noe som har med snømåking å gjøre, men det syntes ikke mannen som ringte spilte noen rolle. "Kommuneansatt er kommuneansatt, så jeg fikk til helvete se å komme meg ut og måke!" Han ga seg ikke, uansett hvordan jeg prøvde å forklare at han hadde ringt feil, så tilslutt sa jeg bare "ja, ok, det skal vi få orden på."
skinnfilla Skrevet 24. juli 2016 #13 Skrevet 24. juli 2016 Jobbet i kiosk i byen noen år ,og har fått kjeft for mye.. En klikket og raserte halve butikken ,slo etter meg og truet med å knivstikke en mann fordi jeg spurte hva slags pølse han ville ha😳 Det måtte jeg vel vite! En annen ble dritforbanna a jeg ba ham ta pizzastykket opp fra gulvet,så ingen tråkket og skled på det, lå midt i tråkket..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #14 Skrevet 24. juli 2016 Har blitt skjelt ut på jobben for alt mellom himmel og jord. Jeg er leder og derfor kan visst alle som er misfornøyd med noe (som forøvrig ikke nødvendigvis er mitt ansvarsområde) tømme all eder og galle til meg... Anonymous poster hash: 2034d...ea9
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #15 Skrevet 24. juli 2016 Vel ble beskyldt for å ha stjelt lårene til en dame en gang. Og nesen en annen gang. Ja ganske mye rart folk kan bli sint for når enn jobber med psykisk syke eller demente. Men av "vanlige" folk så ble eksen til min nåværende mann sint på meg fordi jeg visstnok ikke hilste godt nok på henne på fest. Prøvde å yppe til bråk og kalte meg bitch etc. Jeg sa bare ok og synd det og gikk. Anonymous poster hash: 1b576...3c2 Har også jobbet med demente. Da jeg hjalp en dame å ta på tøflene fikk jeg kjeft siden jeg ikke hadde de i hennes størrelse. Hun skulle snakke med sjefen min, for makan til dårlig service hadde hun aldri fått på en butikk før... Anonymous poster hash: cb04b...b89
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #16 Skrevet 25. juli 2016 På arbeidsplassen hvor jeg jobbet før fikk vi kollektiv kjeft av administrerende direktør for å ha deltatt på et sosialt arrangement vi ble invitert på 😳 Arrangementet var tradisjon, gjennomført likt i alle år og det hang altså informasjon osv på alle oppslagstavler slik det alltid ble gjort der. Vi meldte oss på flere uker i forveien osv osv, men nettopp dette året burde vi visstnok visst at vi ikke skulle deltatt... Hvor han var alle ukene man fint kunne avlyst hele arrangementet kan man undre seg på. Stort statlig foretak dette. Forstår fremdeles ingenting av den skyllebøtta.... 😅 Anonymous poster hash: 738a6...d74
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #17 Skrevet 25. juli 2016 Har opplevd mye rart i psykiatrien. Ca 5 år etter ungdomsskolen fortalte ei i klassen over meg at hun nå hadde tilgitt meg og skjønte hvor dum hun hadde vært som hadde vært sint på meg i 7 år. Jeg ble bare et spørsmålstegn, jeg visste ikke at hun hadde vært sint på meg i 7 år! 😂 Hun hadde vært på fest, og der var liksom jeg og jeg klinte med en fyr hun var forelsket i. For det første så festet ikke jeg på den tiden og for det andre så var det ikke meg! Jeg fant ut at flere i den klassen hadde trodd at det var meg og de hadde snakket om dette flere ganger i ettertid. Og jeg visste ingenting i 7 år. Jeg har vist en dobeltgjenger med samme navn! 😂 Ei venninne flyttet og dette var før facebook, snapchat, instagram osv. Så vi beholdt kontakten ved å sende hverandre mailer. Plutselig ble en felles venninne sur på meg og da var venneksapet over. Det tok en stund før jeg fant ut at hun jeg mailet med hadde vridd om på noe jeg skrev (vridd det fra positiv til negativt) så vår felles venninne så klart ble sur. Hun hevdet også at jeg stjal en lebestift! Noe jeg ikke hadde gjort! Jeg viste henne mailen og så hun fikk se nøyaktig hva jeg hadde skrevet men det hjalp ikke forid hun andre hadde vridd om på det. Dette plager meg ennå litt, tenk så enkelt det er å ødelegge andres vennskap. Men vår felles venninne kunne jo tatt min side, så vi var visst ikke så gode venninner som jeg trudde. Anonymous poster hash: 5c922...908
klg,2 boys now:) Skrevet 25. juli 2016 #18 Skrevet 25. juli 2016 Opplevd mye rart. Ble oppringt på jobb av ei mor og kjeftet noe sinnsykt.hun startet samtalen med å fortelle meg hvor inkompetent jeg var. Jeg jobbet som frisør og hadde stusset håret på datteren hennes.Denne jenta hadde langt og slitt hår til rompa og etter mye frem og tilbake ble vi enig i å stusse av 1 cm.jeg mente vi burde klipt 10,men forsto fort at det var lengden og ikke kvaliteten på håret som var viktig.Mora kjeftet på meg etterpå for håret hadde blitt såååå kort🤔 Og jeg kunne bare latet som jeg klipte litt det holdt det🙈 Hadde også en stamkunder som etter mange år med styr fikk stripet håret sitt med balsam.hun ville ha det bare litt lysere og uansett hva vi gjorde ble det alltid for mye.Så fant vi ut at vi tar balsam og hun var knall fornøyd og en så god pris som det ble..jada..
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #19 Skrevet 25. juli 2016 Jeg jobbet på Meny for mange år siden, og jeg ble kjeftet huset full av en kar som mente jeg kastet varene nedover båndet. Jeg gjorde absolutt ikke det, jeg AVR alltid veldig hensynsfull med varene og satte de som va rimer skjørt, til siden. Uansett, han gav seg ikke, ropte høyt og kalte meg ubrukelig og at han aldri skulle handle mer på Meny men Rema i stedet, for der kastet de hvertfall ikke varene nedover som visstnok jeg gjorde. Jeg var i tillegg gravid og klarte ikke å holde igjen tårene. Neste kunde måtte jeg overlate til ei annen som jobbet der.. Gråt på di (sånt har aldri skjedd før...! Ikke under noen omstendigheter), men det kom ei inn å trøstet meg å sa at han hadde sett at jeg ikke hadde gjort noe feil, og at det var han som var vanskelig. Det var faktisk en helt forferdelig situasjon, jeg hater å få kjeft kjeft og foran så mange var det noe jeg aldri kommer til å glemme! Anonymous poster hash: e1a7e...f30
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #20 Skrevet 25. juli 2016 Jobben i en serviett og stearinlys-butikk, og ei eldre dame mente hun hadde betalt 2 kroner for mye dagen i forveien og hun hadde sittet hele kvelden ved telefonen og ventet på en unnskyldning. Siden vi ikke hadde ringt skulle vi også betale bussbilletten siden hun måtte ned og klage Anonymous poster hash: f3dfd...b37
Gjest Skrevet 25. juli 2016 #21 Skrevet 25. juli 2016 Innlegg slettet pga dobbelpost. - Moderator K. Taylor
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #22 Skrevet 25. juli 2016 Da jeg lå på intensivavdelingen,barnet mitt og jeg holdt på å stryke med.Klarte min søster å legge meg for hat fordi jeg svarte på en meld fra min venninne,men ikke sendte meld til Søs. Ho hadde fått all info fra mannen min. Ho gadd ikke å sende meld og spørre om hvordan det gikk Anonymous poster hash: c56a7...4dd
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #23 Skrevet 25. juli 2016 Slått ned på åpen gate av en ukjent pga at jeg ikke så ut som om jeg stemte frp. Anonymous poster hash: 2bee5...7e0
Mumua Skrevet 25. juli 2016 #24 Skrevet 25. juli 2016 Jobbet i kiosk i byen noen år ,og har fått kjeft for mye.. En klikket og raserte halve butikken ,slo etter meg og truet med å knivstikke en mann fordi jeg spurte hva slags pølse han ville ha Det måtte jeg vel vite! En annen ble dritforbanna a jeg ba ham ta pizzastykket opp fra gulvet,så ingen tråkket og skled på det, lå midt i tråkket.. Høres ut som en baconpølse-type!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #25 Skrevet 25. juli 2016 Da jeg i barsel- og smertebobla etter en grusom fødsel som varte i nesten 1 døgn ble min stefar sur på meg fordi jeg ikke sendte mmsbilde av barnet til han i meldingen om at barnet var født. Så han nekter å kalle seg bestefar. Selv om bildet kom helt uoppfordret fra meg noen dager på etterskudd. Hjernen min måtte bare funke igjen og jeg hadde mer enn nok med å holde meg på beina, men det hadde han null forståelse for. Anonymous poster hash: 57c55...6c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå