Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Jeg skal ha 2 dager alenetid bare for meg selv i Oslo og jeg skal gjøre alt alene... Er det noen steder dere vil anbefale hvor jeg kan gå eller et sted jeg kan gå ut og spiser alene uten å virke teit???? Alt er av interesse Anonymous poster hash: 5a808...d91
tante grusom master of law Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Jeg ville gått rundt i sentrum, Grünerløkka og Majorstuen. Sett i butikker og kost meg. Spise middag på feks nodee og süd øst. Jeg har vært begge stedene alene. Veldig koselig!
Ylva og Mathilde Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Det er absolutt ikke teit å gjøre ting alene i Oslo. Jeg kunne tatt båten ut til øyene, ligget der en dag, gått i butikker, spist på Rice Bowl/Peoples/en matvogn på Youngstorget, kjøpt og lest en bok på Eldorado, gått på kino, Nasjonalgalleriet, løpt et par runder rundt Sognsvann, evt tur/retur Ullevålsseter, bare gått fra Jerbanetorget til Frognerparken og sett på alt og alle på veien, gått opp til Grefsenkollen for å se utsikten, evt Frognerseteren/Holmenkollen, tatt bussen til Bygdøy sjøbad, gått ut til Sørenga for havregrøt på Evita, og evt strand og bad, gått opp/ned Akerselva osv osv osv.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Tusen takk for tips og råd😃 Andre steder jeg kan gå? Anonymous poster hash: 5a808...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå