Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #1 Skrevet 24. juli 2016 Min treåring er tynn som en strek og spiser dårlig, vi er på ferie og hun spiser lite på dagen pga varmen. Flink til å drikke da. Nå har hun blitt løs i magen og jeg er redd hun skal bli enda tynnere. Noen gode råd til hva vi bør gjøre for å få dette til å gå raskt over? Allmenntilstanden er god ellers. Anonymous poster hash: 14251...cd5
Lille krøll Skrevet 24. juli 2016 #2 Skrevet 24. juli 2016 Gode magebakterier og salter. Juice eller sjokomelk med salt oppi. Ca 1/2 tsk 1-2 ganger om dagen. Da bygger du en frisk mage og holder på væsken hun får i seg slik at hun ikke blir dehydrert.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2016 #3 Skrevet 24. juli 2016 Gode magebakterier og salter. Juice eller sjokomelk med salt oppi. Ca 1/2 tsk 1-2 ganger om dagen. Da bygger du en frisk mage og holder på væsken hun får i seg slik at hun ikke blir dehydrert. Takk for gode tips! vi prøver det! Anonymous poster hash: 14251...cd5
Fullrulle86 Skrevet 24. juli 2016 #4 Skrevet 24. juli 2016 Kjøp potetgull f.eks. Vi har alltid det med på stranda i syden. Mine barn spiser også lite i varmen, men så lenge de får i seg væske og litt salt er det det viktigste viss hun er løs i magen ville jeg gitt henne idoform.
Anyne Skrevet 25. juli 2016 #5 Skrevet 25. juli 2016 Og ikke bad i bassenget med henne i mens hun har diare og en stund etterpå på grunn av smitte! :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #6 Skrevet 25. juli 2016 Jeg gir alle mine barn idoform når vi er på ferier til sydlige strøk, gis da fra 2-3 dager før og til vi reiser hjem. Tar også med GEM eller liknende, da det er viktig med en blanding av salt/ sukker for å opprettholde veskebeholdningen ved diaré . De spiser det de vil, om det er frukt eller chips . Fortsatt god tur 😀 Anonymous poster hash: 66b4c...fb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå